Особистий кабінет
Історія компанії

Історія компанії

ТОВ «Український Рітейл» здійснює розвиток роздрібного бізнесу СКМ під торгівельною маркою «Брусничка» на території Східного і Центрального регіонів України. Компанія була заснована 13 вересня 2006 року.

Основна мета Компанії — створити одну з найбільших роздрібних мереж в Україні.

Мережа працює у форматі «магазин біля дому» площею 300-400 м2 з асортиментом близько 5 000 тисяч позицій. У вересні 2011 року Компанія представила нову концепцію магазинів — фрешмаркет.

Основа формату «фрешмаркет» — це якісні та свіжі товари від перевірених постачальників за доступними цінами, високий рівень сервісу. Асортимент магазинів представлений розширеною фреш-групою: м’ясні та молочні продукти, хлібобулочні вироби, свіжі овочі та фрукти. Особливістю «Брусничок» є також випічка хлібобулочних виробів безпосередньо у торговому залі магазину.

Станом на лютий 2017 торгова мережа «Брусничка» налічує 100 магазинів в Донецькій, Харківській, Дніпропетровській, Луганській, Запорізькій та Полтавській областях.

Центральний офіс Компанії «Український Рітейл» розташований у м. Дніпропетровську, загальна чисельність співробітників — 2 600 тис. чоловік.

До активів Компанії належать також розподільні центри загальною площею близько 11 000 кв. м. і виробничий цех, який забезпечує магазини м’ясною продукцією, свіжою випічкою та кулінарією.

Генеральний директор ТОВ «Український Рітейл» Валдас Пузерас