Особистий кабінет

Новини

27.10.2014

«Брусничка» визначила 12 найкращих постачальників

23 жовтня 2014 в залі «Сінай» культурно-ділового центру «Менора» (м. Дніпропетровськ) вперше відбулося вручення премії «Постачальник року-2014», організованої компанією «Український Рітейл».

Для участі у заході із понад семисот виробників і постачальників, з якими співпрацює ТОВ «Український Рітейл», були обрані 50 номінантів.

Вручення нагород проходило в дванадцяти номінаціях:

Нагороду «За надійність» вручили представникам ТОВ «АВК Київ»;

в номінації «Прорив року» переможцем визнано «Efes Ukraine»;

за багаторічне успішне співробітництво нагороду «Партнер, перевірений часом» отримало ДП КК «Рошен»;

нагорода в номінації «Активність в просуванні продукції» дісталася компанії «Савсервіс Столиця»;

в номінації «Найбільш справедлива ціна» переможцем став «АПК Інвест»;

кращим постачальником продукції для власних торгових марок мережі «Брусничка» була визнана фірма «Онісс»;

володарем нагороди за «Бездоганну логістику» стала компанія «Український продукт»;

в номінації «Найкомфортніша співпраця» перемогу здобула компанія «Ормі Трейд»;

кращим регіональним постачальником визнаний «Єкатеринославхліб»;

за найактивнішу участь у формуванні гуманітарного вантажу для жителів Донецької і Луганської областей, яке протягом двох місяців щотижня здійснюється торговельною мережею «Брусничка» у взаємодії з гуманітарним штабом при благодійному фонді Ріната Ахметова, в номінації «Добре діло» нагороджено ТОВ «Афіна ТФ» ;

звання «Найбільш безстрашний постачальник» за регулярні поставки продукції в зону АТО дали компанії «Миронівський хлібопродукт»;

Гран-прі та титул «Постачальник року-2014» отримала компанія «Баядера Логістик». Вручила головну нагороду директор департаменту закупівель ТОВ «Український Рітейл» Анастасія Вишняк-Кулагіна.

Анастасія Вишняк-Кулагіна: «Одним з ключових факторів нашого успіху є співпраця з високопрофесійними і надійними постачальниками. Тільки разом, розвиваючись і вдосконалюючись, ми можемо досягати поставлених цілей».

Організовуючи подібні заходи, торгова мережа «Брусничка» не тільки стимулює постачальників до підвищення якості роботи, а й дає їм можливість зміцнити свої позиції і репутацію надійного бізнес-партнера.


Повернення до списку