Особистий кабінет

Новини

19.11.2014

Сліпі дегустації пройшли у фрешмаркетах «Брусничка»

15 листопада 2014 торгова мережа «Брусничка» в магазинах Дніпропетровська іХаркова провела сліпі дегустації рибних консервів і майонезів.

В рамках програми вдосконалення продукції власних торгових марок, мережа фрешмаркетів «Брусничка» організувала сліпі дегустації рибних консервів і майонезів. Метоюпроекту було визначення смакових уподобань споживачів, виявлення сильних і слабких сторінпродукції власної торгівельної марки «Бруснична колекція» в порівнянні з продуктамиконкурентів.

В процесі опитування споживачам не повідомляли, продукцію яких брендів вонидегустують. Їм запропонували декілька варіантів, серед яких були присутні товари ТМ«Бруснична колекція» і зразки лідерів ринку в своїй категорії.

Результати дегустації майонезів (фрешмаркет «Брусничка» за адресою: Харьків, вул. Леніна, 1

Майонез провансаль ТМ «Бруснична колекція» визнав лідером смаку 51% опитаних;

Майонез салатний ТМ «Бруснична колекція» обрали 42% респондентів, 58% опитанихпроголосували за продукт іншої торгової марки.

Результати дегустації консервів (фрешмаркет «Брусничка» за адресою: Дніпропетровськ, вул. Імені газети Правда, 73):

Сардину бланшовану ТМ «Бруснична колекція» визнали найкращою серед анонімнихконкурентів 53% респондентів;

Сардина в олії ТМ «Бруснична колекція» отримала голоси 50% опитаних;

Сайрі натуральній ТМ «Бруснична колекція» віддали перевагу цілих 74% дегустаторів.

Результати проведених дегустацій підтвердили високий рівень якості товарів ВТМ «Бруснична колекція».

Власна торгова марка "Брусничная колекція" - це більше 160 товарів високої якості, що поставляються одними з кращих виробників галузі. При підборі постачальників товарів СТМ middle price враховуються їх репутація, частка власних брендів в товарній категорії, досвід роботи з private label.


Повернення до списку