Особистий кабінет

Новини

15.01.2015

На прохання клієнтів «Брусничка» ввела в асортимент 27 товарів

У січні 2015 департамент маркетингу торговельної мережі «Брусничка» підбив підсумки краудсорсінг-проекту «Мій продукт».

За час роботи проекту фахівці «Бруснички» отримали від клієнтів понад 500 пропозицій щодо введення різних товарів і продуктів в асортимент фрешмаркетів. 27 з них на сьогоднішній день реалізовані і ще 34 перебувають на розгляді. Сума бонусів, зароблених авторами цікавих пропозицій, становить понад 370 тисяч.

Нагадаємо, проект «Мій продукт» був запущений у червні 2013 року і являє собою інтернет-сервіс, завдяки якому клієнти торговельної мережі «Брусничка» отримали можливість управляти асортиментом фрешмаркетів. Для цього необхідно пройти реєстрацію або авторизуватися через одну із соціальних мереж і залишити на сайті свою пропозицію. Якщо запропонований продукт зацікавив фахівців, його автор одержує винагороду у вигляді 3000 бонусів (30 грн) на карту лояльності «FreshCard». Після появи продукту в асортименті користувачеві нараховуються ще 7000 бонусів (70 грн). Використовувати отримані бонуси можна для придбання товарів у мережі «Брусничка».

Повернення до списку