Особистий кабінет

Новини

21.01.2015

Новинки власних марок від «Бруснички»

Наприкінці грудня 2014 асортимент private label торгової мережі «Брусничка» поповнили нові товари економ-сегмента.

Під торговою маркою «Просто» випущені яблучний, виноградно-яблучний і мультифруктовий нектари у дволітровій упаковці тетрапак. Також мережа почала продаж двох нових SKU алкогольних напоїв: вино виноградне ординарне столове напівсолодке червоне «Кадарка Слов'янська» в літровому тетрапаку; вино виноградне ординарне столове напівсолодке біле «Тамянка Слов'янська» влітровому тетрапаку. Основні переваги нових товарів - вдале співвідношення доступної ціни та приємних смакових якостей, економічна упаковка, зручна як для домашнього застілля, так і для пікніків наприроді.


Повернення до списку