Особистий кабінет

Новини

12.02.2015

Експертам сподобались соки та печиво

7 лютого 2015 в рамках проекту вдосконалення власних торгових марок мережі покупці «Брусничок» Полтави та Кривого Рогу взяли участь у дегустаціях.

Клієнтам полтавської «Бруснички» (вул. Фрунзе, 66) запропонували оцінити два види соків: апельсиновий і виноградно-яблучний. В якості конкурента марки «Бруснична колекція» на сліпій дегустації виступав бренд-лідер ринку. В експерименті брали участь 98 осіб.

Серед апельсинових соків тільки 40% експертів віддали перевагу продукції ТМ «Бруснична колекція», а ось виноградно-яблучний сік від «Бруснички» визнали найкращим із запропонованих 60% дегустаторів.

У фрешмаркеті «Брусничка» за адресою м Кривий Ріг, вул. Тинка, 1 відбулася дегустація печива, виробленого під ТМ «Брусничная колекція». Учасникам (215 осіб) запропонували оцінити смак кондитерських виробів за 5-бальною шкалою.

Середні оцінки, отримані в результаті дослідження, були наступними:

Печиво здобне збивне "Бруснична колекція" зі смаком вишні в глазурі набрало 4,38 балів. Максимальну оцінку йому виставили 52% респондентів;

Печиво здобне «Бруснична колекція» Супер Моніка полуниця отримало 4,14 балів. 50% опитаних вважають, що воно заслуговує найвищої оцінки, і ще 25% оцінили його смак у 4 бали.

Лідером голосування стало печиво здобне збивне «Бруснична колекція» зі смаком апельсина в глазурі. Максимальну оцінку йому виставили 69% учасників дегустації, завдяки чому воно і отримало найвищий середній бал - 4,57.

Якість продукції private label - яскравий показник ставлення торговельної мережі до клієнтів. Тому для «Бруснички» важливо, щоб товари, запропоновані під власними торговими марками, відповідали не тільки діючим стандартам, але й очікуванням найвимогливіших покупців. З цією метою було прийнято рішення провести ряд сліпих дегустацій. Перші відбулися 15 листопада 2014 в Дніпропетровську та Харкові. Тоді покупцям запропонували оцінити рибні консерви та майонези ТМ «Бруснична колекція», а також їх аналоги від інших торгових марок. В процесі опитування споживачам не повідомляли, продукцію яких брендів вони куштують. Майже у всіх запропонованих позиціях лідерами стали зразки ТМ «Бруснична колекція».


Повернення до списку