Особистий кабінет

Новини

19.06.2015

«Брусничка» продовжує боротися за свіжість

У травні-червні 2015 «Український Рітейл» приступив до реалізації портфеля проектів з покращення якості товарів, представлених в магазинах «Брусничка».

З 1 червня 2015 компанія посилила вхідний контроль продукції. Були внесені організаційні зміни до принципів приймання товарів від постачальників. Раніше комплексний контроль продукції, що надходить, здійснювали товарознавці розподільного центру. Сьогодні в процесі задіяні фахівці з якості, які забезпечують принциповий підхід до оцінки таких факторів як:

дотримання постачальниками правил транспортування продукції,
дотримання температурних умов доставки,
стан транспортної та споживчої тари,
відповідність маркування виробника встановленим вимогам,
збереження якісних властивостей продукції,
наявність повного набору супровідної документації, що підтверджує якість і безпеку продукції.

Інна Шумакова, начальник відділу якості департаменту внутрішнього контролю ТОВ «Український Рітейл»: «Розподіл зон відповідальності товарознавців і фахівців з якості під час приймання дозволить здійснювати більш ретельну перевірку, ефективніше виявляти товар, який не відповідає вимогам нормативних документів і внутрішнім стандартам компанії. Якість продукції, що відвантажується до магазинів, перевіряється додатково».

З травня 2015 «Український Рітейл» перейшов на щоденні поставки товарів групи «фреш» в магазини торгової мережі «Брусничка». Завдяки скороченню термінів зберігання на складі розподільного центру, компанія розраховує скоротити кількість втрат і підвищити якість продукції, пропонованої кінцевому споживачеві. Нова схема доставки є експериментальною і поки поширюється на магазини, розташовані в містах Дніпропетровськ та Запоріжжя. Якщо аналіз підтвердить економічну доцільність, надалі її планують транслювати на всю мережу.


Повернення до списку