Особистий кабінет

Новини

16.07.2015

«Український Рітейл» оптимізував логістику «Бруснички»

У 2015 році торгова мережа перейшла на нову «хвильову» систему постачання товарів з розподільчого центру в магазини.

Згідно з прийнятим порядком всі торгові точки компанії розділені на три групи за віддаленістю від розподільного центру. Формування замовлень, відбірка та відвантаження товарів для магазинів відбуваються в три хвилі.

Експеримент з впровадження нової системи поставок почався в травні 2015. В результаті рівень сервісу розподільного центру компанії (своєчасність поставок) виріс до 99%. Раніше, коли замовлення та відбірка для всіх магазинів, включених в графік на певний день, здійснювалися одночасно, цей показник становив не вище 85%.

Тимур Волчанов, директор департаменту логістики: «Поставки хвилями дозволяють нам ефективніше використовувати транспорт, управляти товарними та інформаційними потоками. Головна їхня перевага полягає в тому, що необхідні позиції надходять до торгових точок своєчасно. А значить, якщо замовлення для магазину оформлене правильно, потрібні товари доступні нашим клієнтам в будь-який момент».


Повернення до списку