Особистий кабінет

Новини

14.09.2015

Торгова марка «ПРОСТО» отримала нагороду «VlasnaMarka: 2015»

Власна торгова марка «Бруснички» була відзначена групою експертів на щорічній зустрічі фахівців у сфері контрактного виробництва «VlasnaMarka: 2015», що відбулася 4 вересня в Києві.

ТМ «ПРОСТО», що об’єднує товари економ-сегменту в різних категоріях, представлені виключно у фрешмаркетах «Брусничка», увійшла до ТОП-3 в номінації «Кращий брендинг».

Окремо, за ефективне управління власними торговими марками в умовах нестабільності, був нагороджений керівник відділу розвитку ВТМ торговельній мережі Дмитро Островський.

Номінантів на нагородження визначали експерти з різних компаній, у тому числі зарубіжних брендингових агентств. Серед українських рітейлерів відзначені були також «НОВУС Україна» і Fozzy Group. З міжнародних — «BILLA Україна» і «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».

Нагадаємо, що в даний момент торгова мережа «Брусничка» активно розширює портфель private label. На полицях магазинів вже з’явилися продукти під новими марками «Nautilus» (консерви, пресерви, морепродукти), «Silia» (побутова хімія) і «Кантрі» (бакалія). Мережа контролює не тільки об’єктивну якість товарів ВТМ, але також проводить дегустації та експерименти, щоб розуміти чи подобаються товари споживачу. У планах компанії довести частку ВТМ в асортименті до 20%.

Національний проект контрактного виробництва «VlasnaMarka: 2015» вже 7-й за рахунком щорічний захід для професіоналів у сфері ВТМ. Цього року у зустрічі взяли участь представники українських компаній та експерти з Білорусі, Польщі, Німеччини, Литви, Португалії. Організатор проекту — MY TRADE GROUP.

Повернення до списку