Особистий кабінет

Новини

03.12.2015

Три роки разом із клієнтами боремося за якість

Завдяки програмі «Фрешконтроль», кількість скарг на прострочені товари в «Брусничці» протягом 2015 року скоротилася майже вдвічі.

У листопаді 2015 року було зафіксовано 64 звернення клієнтів, які виявили у фрешмаркетах продукцію з терміном реалізації, що вичерпався чи підходить до кінця. Це на 46,7% менше, ніж у січні 2015 (120 звернень).

Прострочені та неякісні товари — одна з головних проблем продуктових магазинів. У 2012 році ми прийняли рішення, що перемогти «прострочку» можна тільки об’єднавши наші зусилля з клієнтами. Так з’явилася програма «Фрешконтроль».

Ми дякуємо всім клієнтам, які не тільки знайшли прострочені товари на прилавках, а й повідомили про свої знахідки персонал магазинів, таким чином, допомогли нам усунути проблему і стати краще!

Це не знімає з персоналу мережі обов’язків контролювати якість, забезпечувати належні умови транспортування та зберігання товарів, вчасно прибирати з прилавка неліквід. Але кількість співробітників магазинів складає близько 2 тисяч, а «Брусничка» щодня приймає близько 150 тисяч відвідувачів.

Раді повідомити, що крім програми «Фрешконтроль» в грудні 2015 «Брусничка» оголосила місячник «Свіжий сервіс», в рамках якого планується реалізувати ряд заходів щодо боротьби з неякісними товарами в магазинах.

Повернення до списку