Особистий кабінет

Новини

06.04.2016

«Брусничка» поділилася досвідом впровадження CRM

31 березня 2016 року торгова мережа «Брусничка» взяла участь в першому всеукраїнському спеціалізованому Форумі «CRM крок за кроком: вибір, інтеграція і ефективне використання» в Києві.

За словами організаторів Ukrainian E-commerce Expert основною ідеєю форуму було показати, як CRM допомагає збирати, зберігати і обробляти знання про клієнтів, робити більш якісні пропозиції і заробляти на клієнтській базі.

Від торгової мережі «Брусничка» у форумі взяв участь аналітик програми лояльності «Fresh Card» Сергій Кольчик, який поділився з колегами досвідом впровадження та роботи з CRM в своїй компанії. У його презентації були висвітлені такі аспекти, як необхідність впровадження CRM, конкурентні переваги, обґрунтування ефективності, ключові фактори при виборі системи, способи підвищення віддачі від програми.

Серед конкурентних переваг, які бізнесу може дати програма лояльності, були названі

∙ підвищення фінансових показників, завдяки зростанню середнього чека лояльних клієнтів;

∙ можливість краще розуміти потреби і поведінку споживачів, перешкоджати відтоку клієнтів;

∙ широкий потенціал для маркетингових досліджень;

∙ можливість використання бази даних програми для організації якісного і недорогого каналу комунікації з лояльними клієнтами.

На думку експерта, бонусна програма лояльності ефективніша за дисконтну, що і було продемонстровано на прикладі роботи «Fresh Card», яка діє в торговій мережі «Брусничка».


Повернення до списку