Особистий кабінет

Новини

12.03.2019

Назустріч комфорту покупця: Брусничка запускає систему складського аутсорсингу

Мережа фрешмаркетів «Брусничка» запускає систему складського аутсорсингу. Тепер продукція окремих категорій буде розподілятися по магазинах торгової мережі за допомогою вантажних автомобілів-рефрижераторів, які надає компанії підрядна організація.


За допомогою автопарку аутсорсингової організації будуть транспортуватися товари глибокої заморозки, що вимагають особливих умов перевезення при температурному режимі від −20 ℃ до + 6 ℃. Це дозволить компанії розширити коло постачальників окремих категорій продукції, а також оптимізувати систему доставки товарів в магазини, що означає завжди своєчасну появу товарів на полицях фрешмаркетів.


«В даний момент компанія Український Рітейл має два склади — склад сухої продукції і, так званий, «холодний склад». Проте ми прагнемо максимального комфорту наших покупців, який багато в чому залежить від своєчасної доставки товару і його свіжості. Саме тому прийнято рішення запустити аутсорсинговий склад глибокої заморозки. Впевнений, що це нововведення дозволить поліпшити доставку базових товарів — м’яса і риби, необхідних для щоденної покупки. Однозначно це підвищить якість продукції і дотримання термінів зберігання, — розповідає директор компанії «Український Ритейл» Сергій Бєляєв.


Повернення до списку