Особистий кабінет

Керівництво

Валдас Пузерас Валдас Пузерас Валдас Пузерас
Керуючий директор компанії «Український Рітейл» (торгова мережа «Брусничка»)

Пан Пузерас займає посаду Керуючого директора ТОВ «Український Рітейл» з червня 2016 року.

В область його стратегічних завдань в Компанії входять:

— Загальне керівництво компанією відповідно до стратегічних бізнес-цілей, організація ефективної взаємодії структурних підрозділів;

— Підвищення вартості бізнесу за рахунок кількісного та якісного розвитку мережі «Брусничка».

— Розвиток потенціалу компанії як активного учасника ринку українського рітейлу.

— Оцінка та затвердження основних фінансових, кадрових та інвестиційних рішень структурних підрозділів компанії.

Валдас Пузерас має більше 15 років досвіду роботи в сфері роздрібної торгівлі, FMCG, консалтингу. Кар’єрний шлях почав з роботи в міжнародній консалтинговій компанії PricewaterhouseCoopers (PwC), працював фінансовим директором литовського відділення роздрібної мережі Rimi Baltic, а також фінансовим директором в Білорусії та Казахстані компанії Carlsberg. Останні три роки очолював мережу гіпермаркетів «Простор» в Білорусії.

Освіта:

— Вільнюський університет / економічний факультет, 1997, Бакалавр з менеджменту та бізнес-адміністрування

— Вільнюський університет / економічний факультет, 1999, Магістр менеджменту та бізнес-адміністрування

Член АССА (Асоціація Присяжних Сертифікованих Бухгалтерів) з 2002 року

Одружений, виховує сина.

Сергій Бєляєв Сергій Бєляєв Сергій Бєляєв
Фінансовий директор

Пан Бєляєв з березня 2016 року виконує обов’язки Генерального директора ТОВ «Український Рітейл».


З квітня 2015 року обіймає посаду фінансового директора Компанії.


На даний момент в область його посадових обов’язків входить:


• визначення стратегії ефективного використання активів Компанії;
• розробка та впровадження методології управлінського, фінансового та податкового обліку Компанії, управління податками Компанії;
• управління методологією і процесом бюджетування, контроль і аналіз виконання бюджетів, звітність;
• оцінка інвестиційних та операційних проектів Компанії;
• аудит звітності Компанії відповідно до стандартів IAS;
• управління грошовими потоками Компанії, залучення фондування і управління кредитним портфелем Компанії;
• розробка програм, спрямованих на збільшення вартості Компанії.


Свою трудову діяльність розпочав 1992 року в Кіровоградському регіональному відділенні Промінвестбанку України. Пройшов шлях від посади економіста до керуючого філією банку в м. Одесі. Працював директором департаменту корпоративних клієнтів в ПАТ «АКБ «Київ», директором з фінансів в ПАТ «ДТЕК Крименерго».


Освіта:
• 1997 р.: закінчив Київський національний економічний університет за спеціальністю фінанси та кредит;
• 1992 р.: завершив навчання в Українській банківській школі, кваліфікація: фахівець банківської справи;
• 2014 р.: закінчив Києво-Могилянську Бізнес Школу, отримав ступінь MBA, програма «Енергія Знань».

Томас Гунтарскас Томас Гунтарскас Томас Гунтарскас
Комерційний директор

Г-н Томас обіймає посаду комерційного директора з вересня 2016 року.

В область його посадових обов’язків входить:

розвиток управління категоріями товарів: ролей категорій, збалансованого асортиментного портфеля, принципів ціноутворення, принципів просування, принципів мерчендайзингу;

підготовка і затвердження планів договірної кампанії з постачальниками, а також управління договірної кампанією;

підвищення валової маржі, ефективне управління робочим капіталом;

управління розвитком власних торгових марок;

розвиток імпорту, оптових продажів, спільних закупівель з іншими компаніями для досягнення ефекту економії;

активну участь у розвитку інформаційних систем і управлінні стандартними даними товарів і постачальників, звітності та аналізу для впровадження ефективного управління категоріями як окремих центрів прибутку;

формування та контроль бюджету з комерційних показників.

Професійний шлях:

з вересня 2013 — компанія «UAB PALINK»,

категорійний директор (м Вільнюс, Литва);

2005-2013 рр. — Компанія «RIMI BALTIC»

березень 2008-серпень 2011 — керівник групи категорійних менеджерів;

вересень 2006 р.-лютий 2008 року — категорійний менеджер;

Квітень 2004р. -листопад 2005р. — JSC «SKONIS IR KVAPAS», Vilnius, Lithuania

менеджер з продажу (торгівля і маркетинг).

Освіта:

Закінчив Вільнюський Університет, Литва
У 2002 р — ступінь бакалавра з управління інформацією.

У 2004 р — ступінь магістра зі зв’язків з громадськістю.

2007-2008 рр. — Стокгольмська школа економіки в Ризі

Світлана Островцова Світлана Островцова Світлана Островцова
Директор департаменту управління персоналом

Панi Островцова обіймає посаду директора департаменту управління персоналом ТОВ «Український Рітейл» з травня 2016 року.

В область її посадових обов’язків входить:

  • розробка та реалізація корпоративних програм у сфері управління персоналом;

  • забезпечення кваліфікованим персоналом усіх функціональних підрозділів Компанії;

  • побудова мотиваційних схем для різних категорій персоналу з урахуванням KPI підрозділів і посад;

  • управління витратами на персонал; організація оцінки діяльності персоналу; навчання та розвиток кадрового резерву підприємства.

Світлана Островцова розпочала свою професійну діяльність у 1997р. з посади економіста з планування. З 2007 року працювала спочатку начальником відділу мотивації та оплати праці, потім директором департаменту управління персоналом ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання». З 2013 року — директором з управління персоналом ПАТ «ДТЕК Донецькобленерго».

Освіта: 2001 р.: закінчила Луганський Національний аграрний університет за фахом: менеджмент організацій; 2010 р.: закінчила Харківську Міжрегіональну Академію управління персоналом за фахом: управління персоналом і економіка праці.

Секач Беата Рената Секач Беата Рената Секач Беата Рената
Директор департаменту операційної діяльності

Секач Беата Рената працює на посаді директора департаменту операційної діяльності з серпня 2016 р.

В область її посадових обов’язків входить:

управління операційними витратами;

управління якістю обслуговування покупців, розвиток системи оцінки та операційного аудиту магазинів;

управління товарами в магазинах і процесами руху товару — замовлення, приймання, складування, викладка, списання, інвентаризація, якість;

управління основними процесами в магазинах;

проведення діагностики операційної (торгівля і виробництво) функції, вдосконалення та впровадження змін (поліпшень);

впровадження оновленої вдосконаленої організаційної структури операційної функції.

Пані Беата має великий досвід роботи в роздрібних продажах:

— Варус, Омега ЛТД Україна (роздрібні продажі FMCG продукції
в супермаркетах; операції по всій території України) — Операційний Директор;


— 7 КОНТИНЕНТ — (роздрібні продажі FMCG продукції; операції по всій території Росії) — Операційний Директор Мережі гіпермаркетів;


— HERB-MED SP. Z O.O. — Медична клініка (Польща) — Операційний директор;

— TH Vester Group (роздрібна реалізація ТНП, продуктів електроніки в
дрібні і великі магазини; операції по всій території Росії, Білорусі та
Казахстану) — Операційний директор;


— AHOLD Polska Sp.z o.o. (Роздрібна дистрибуція товарів FMCG в
дрібні і великі магазини; операції по всій території Європи, США) -
Регіональний Директор — Схід Польща, Директор Гіпермаркету;


— Carrefour Polska Sp. z o.o. (Роздрібна дистрибуція товарів FMCG в невеликих і великих магазинах; операції по всій території Європи) — Директор Гіпермаркету;


— Real Spolka Komandytowa (роздрібна дистрибуція товарів FMCG в невеликих і великих магазинах; операції по всій території Європи) — Директор Гіпермаркету;

-Makro Cash and Carry Poland Sp.z o.o. — Головний спеціаліст.

Освіта:

У 2005 р закінчила факультет менеджменту і маркетингу LODZ University (Польща)

Козар Володимир Козар Володимир Козар Володимир
Керівник по маркетингу

Г-н Козар обіймає посаду керівника з маркетингу ТОВ «Український Рітейл» з жовтня 2016 року.

В область його посадових обов’язків входять:

Управління іміджем торгової мережі та позиціонуванням

Управління Brand Book, включаючи оформлення торгового залу

Розробка ефективного медіа плану, його моніторинг, зміна по ситуації, реалізація

Розробка маркетинг активностей і аналіз їх ефективності

Управління маркетинг проектом «Промо-журнал Брусничка»

Управління маркетинг проектом «Програма лояльності FreshCard»

Організація підтримки, розвитку та просування корпоративного інтернет сайту і сторінок в соціальних мережах

Аналіз активностей і спецпропозицій конкурентів

Організація опитування думки покупців і аналіз результатів

Досвід практичної роботи Володимира більше 16 років. З них більше 10 років на ринку FMCG.

Трудова діяльність:

2015 —2016 рр. — Дніпропетровський комбінат харчових концентратів, керівник відділу маркетингу;

Листопад 2014 р.- вересень 2015р. — Надання консалтингових послуг у сфері маркетингу ряду компаній України, керівник проектів;

Березень 2014 р — вересень 2014 року — Корпорація «Алеф», керівник сектора маркетингу Тендерного комітету;

Август 2013 — березень 2014 року — Компанія «Агросфера» (корпорація «Алеф») начальник відділу маркетингу;

Березень 2007 — червень 2013 року — М’ясна Фабрика «М’ясна Традиція», директор з маркетингу;

Жовтень 2005 — червень 2013 року — Новомосковський завод мінводи, директор з маркетингу;

Березень 2003 — квітень 2005 — М’ясна фабрика «Берізка», начальник відділу маркетингових комунікацій;

Лютий 2000 — січень 2003 року — «Радіо Шансон» (Дніпропетровськ), комерційний директор;

Вересень 1998 р лютий 2000 року — «Русское Радио» (Дніпропетровськ), програмний директор;

Жовтень 1997 року — серпень 1998 р Філія телеканалу СТБ (Дніпропетровськ), програмний директор;

Травень 1996 р — вересень 1997 р — «Радіо Росія Ностальжі» (Дніпропетровськ), програмний директор.

Освіта:

У 1989 році закінчив Придніпровську державну академію будівництва та архітектури (Дніпропетровськ).

Спеціальність: «Інженер — конструктор».

Олексій Коваленко Олексій Коваленко Олексій Коваленко
Директор департаменту логістики

Пан Коваленко обіймає посаду директора департаменту логістики ТОВ «Український Рітейл» з листопада 2015 року.

В область його посадових обов’язків входить:

  • розробка стратегічних завдань департаменту логістики у відповідності зі стратегією розвитку компанії;
  • розробка тактичних заходів, планів проектів для вирішення стратегічних завдань логістики;
  • контроль рівня і проведення заходів з поліпшення якості логістичного сервісу;
  • контроль рівня товарних запасів компанії, розробка та впровадження заходів по скороченню товарних запасів компанії.
Свою професійну діяльність Олексій Коваленко розпочав у 1998 році з посади слюсаря-ремонтника на ВАТ «Алчевський металургійний комбінат». У 2004 перейшов на посаду оператора складу в міжнародну логістичну компанію «Кюне і Нагель». Пройшов чотири навчальних курси з управління ланцюгами поставок, запуску нових проектів і автоматизації логістики в головному офісі компанії в Швейцарії. Продовжив кар’єру в компанії «Нестле» на посаді менеджера проекту SAP (модулі MM і WM), потім у компанії «Ренус Ревайвел», через чотири роки очолив логістичний напрям в рітейлі — спочатку в торговельній мережі «Варус», потім у мережі магазинів «Єва».

Автор статей з управління логістикою в Україні, автор найкращої системи логістики мереж «drogerie» в Україні.

Освіта:

  • Закінчив Донбаський гірничо-металургійний інститут за спеціальністю інженер-технолог.

Одружений, виховує двох синів, 4 і 8 років.

Жанна Ткачук Жанна Ткачук Жанна Ткачук
Директор з внутрішнього аудиту

Пані Ткачук обіймає посаду директора з внутрішнього аудиту ТОВ «Український Рітейл» з лютого 2016 року.

В область її посадових обов’язків входять:

— організація і побудова функції внутрішнього аудиту на підприємстві;

— оцінка ефективності діяльності Компанії;

— взаємодія із зовнішніми аудиторами з питань оцінки систем внутрішнього контролю та управління ризиками. Аналіз результатів роботи зовнішніх аудиторів та контроль виконання коригувальних заходів за рекомендаціями зовнішніх аудиторів;

— забезпечення впровадження на підприємстві політик, регламентів і процедур, загальних для групи компаній СКМ.

Професійний шлях:

2005-2007 рр. Deloitte, Консультант;
2007-2010 рр. ТОВ «Українські радіосистеми» (ТМ «Beeline»), Старший менеджер з внутрішнього контролю;
2010 — 2011 рр. ICON Private Equity, Керівник служби внутрішнього аудиту;
2011 — 2013 рр. ТОВ «Українські новітні технології» (ТМ «Freshtel»), Керівник служби внутрішнього аудиту;
2014 —2016 рр. Médecins Sans Frontières Belgium, Accounting manager

Освіта:

Київський національний торговельно-економічний університет, спеціальність «Бухгалтерський облік і аудит»;
Міжнародний інститут бізнесу, канадська програма бізнесу в Україні, спеціальність «Бізнес менеджмент».