Особистий кабінет

Керівництво

Сергій Бєляєв Сергій Бєляєв Сергій Бєляєв
Директор компанії «Український Ритейл» (торгова мережа «Брусничка»)


Раніше пан Бєляєв обіймав посаду в. о. директора з 20 квітня 2017 року.

На даний момент в область його посадових обов’язків входить:


• загальне керівництво компанією відповідно до стратегічних бізнес-цілей, організація ефективної взаємодії структурних підрозділів;
• підвищення вартості бізнесу за рахунок кількісного і якісного розвитку мережі «Брусничка»;
• розвиток потенціалу компанії як активного учасника ринку українського ритейлу;
• оцінка та затвердження основних фінансових, кадрових і інвестиційних рішень структурних підрозділів компанії;

• визначення стратегії ефективного використання активів Компанії;
• розробка програм, спрямованих на збільшення вартості Компанії.


Свою трудову діяльність розпочав 1992 року в Кіровоградському регіональному відділенні Промінвестбанку України. Пройшов шлях від посади економіста до керуючого філією банку в м. Одесі. Працював директором департаменту корпоративних клієнтів в ПАТ «АКБ «Київ», директором з фінансів в ПАТ «ДТЕК Крименерго». З квітня 2015 року обіймав посаду фінансового директора компанії «Український Ритейл».


Освіта:
• 1997 р.: закінчив Київський національний економічний університет за спеціальністю фінанси та кредит;
• 1992 р.: завершив навчання в Українській банківській школі, кваліфікація: фахівець банківської справи;
• 2014 р.: закінчив Києво-Могилянську Бізнес Школу, отримав ступінь MBA, програма «Енергія Знань».

Світлана Островцова Світлана Островцова Світлана Островцова
Директор департаменту управління персоналом

Панi Островцова обіймає посаду директора департаменту управління персоналом ТОВ «Український Рітейл» з травня 2016 року.

В область її посадових обов’язків входить:

  • розробка та реалізація корпоративних програм у сфері управління персоналом;

  • забезпечення кваліфікованим персоналом усіх функціональних підрозділів Компанії;

  • побудова мотиваційних схем для різних категорій персоналу з урахуванням KPI підрозділів і посад;

  • управління витратами на персонал; організація оцінки діяльності персоналу; навчання та розвиток кадрового резерву підприємства.

Світлана Островцова розпочала свою професійну діяльність у 1997р. з посади економіста з планування. З 2007 року працювала спочатку начальником відділу мотивації та оплати праці, потім директором департаменту управління персоналом ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання». З 2013 року — директором з управління персоналом ПАТ «ДТЕК Донецькобленерго».

Освіта: 2001 р.: закінчила Луганський Національний аграрний університет за фахом: менеджмент організацій; 2010 р.: закінчила Харківську Міжрегіональну Академію управління персоналом за фахом: управління персоналом і економіка праці.

Володимир Папирiн Володимир Папирiн Володимир Папирiн

Володимир Єжижанський Володимир Єжижанський Володимир Єжижанський
Директор департаменту логістики

Володимир Єжижанський займає посаду з 4 вересня 2018 року.
На даний момент до переліку його посадових обов’язків входить:
— управління складською і дистрибуційною логістикою;
— організація високоефективної системи складського обліку і складської логістики, моніторинг залишків;
— поліпшення рівня сервісу (доставка з РЦ в магазини з урахуванням дотримання тимчасового графіку);
— оптимізація замовлень (організація і виконання заходів відповідно до стратегії руху товару);
— аналіз і оптимізація витрат на дистрибуцію в роздріб, розробка оптимальних схем з урахуванням обсягу товару і вимог з боку внутрішнього клієнта.

Володимир Володимирович має великий досвід в управлінні логістикою. Свою трудову діяльність в цьому напрямку почав у 2000 році, пройшовши кар’єрний шлях з посади системного адміністратора-логіста до заступника генерального директора з логістики великої торговельної мережі.

Освіта:
Луцький державний технічний університет (спеціальність «Технологія машинобудування», спеціалізація «Програмування»).

Максим Попов Максим Попов Максим Попов
Директор департаменту операційної діяльності

Максим Попов обіймає посаду директора департаменту операційної діяльності компанії Український Рітейл з травня 2018 р.

На даний момент в область його посадових обов’язків входить:
• Управління функціональною діяльністю мережі магазинів:
— управління товарами в магазинах і процесами руху товару — замовлення, приймання, складування, викладка, списання, інвентаризація, якість;
— управління якістю обслуговування покупців, розвиток системи
оцінки та операційного аудиту магазинів;
• Планування, організація, координація, аналіз і контроль
операційних бізнес-процесів мережі магазинів, управління операційними
витратами;
• Реалізація заходів щодо збільшення товарообігу в мережі і
забезпечення контролю втрат в магазинах;
• Управління персоналом операційного департаменту, участь в розвитку
системи оплати праці, аналіз виконання ключових показників
операційної діяльності

Свою трудову діяльність Максим Попов розпочав в 1996 році в одному з магазинів м Харкова. За 10 років він пройшов шлях від посади товарознавця до керуючого магазином в декількох торгових мережах. У 2009 р. зайняв позицію заступника генерального директора з продажу торгової мережі «Велика Кишеня». Г-н Попов керував проектами запуску об’єктів торговельної мережі Велмарт, і безпосередньо керував ними.

Освіта:
• 1996 р . — Український державний університет залізничного транспорту, спеціальність — управління процесами перевезень.
• 2004 г. — Харківський державний університет харчування і торгівлі: менеджмент
• 2006 — Харківський національний аерокосмічний університет: менеджмент
• в даний час — Харківська гуманітарно-педагогічна академія, спеціальність — соціальна педагогіка.