Особистий кабінет

Керівництво

Олександр Янішевський Олександр Янішевський Олександр Янішевський
Директор компанії «Український Рітейл» (торгова мережа «Брусничка»)

На даний момент до переліку його посадових обов’язків входить:
• загальне керівництво компанією відповідно до стратегічних бізнес-цілей, організація ефективної взаємодії структурних підрозділів;
• підвищення вартості бізнесу за рахунок кількісного і якісного розвитку мережі «Брусничка»;
• розвиток потенціалу компанії як активного учасника ринку українського рітейлу;
• оцінка та затвердження основних фінансових, кадрових та інвестиційних рішень структурних підрозділів компанії;
• визначення стратегії ефективного використання активів Компанії;
• розробка програм, спрямованих на збільшення вартості Компанії.

Свою трудову діяльність Олександр Володимирович почав з посади заступника завідувача магазином.

У 1995 році пан Янішевський продовжив свій кар’єрний шлях у ТОВ «Рітейл Тренд» (торгова мережа «Фуршет») на посаді директора департаменту «Роздріб». Потім займав позицію комерційного директора.

З 2007 по 2012 рр. був Головою Правління торгової мережі «Фуршет».

З 2014 по 2017 рр. виконував функції директора з розвитку ТОВ «Рітейл Тренд». З 2017 по 2019 рр. займав позицію директора компанії.

Освіта:
• 1988 г. — закінчив торгівельний факультет Київського торгово-економічного інституту за спеціальністю «Товарознавство та організація торгівлі продовольчими товарами».

Світлана Островцова Світлана Островцова Світлана Островцова
Директор департаменту управління персоналом

Панi Островцова обіймає посаду директора департаменту управління персоналом ТОВ «Український Рітейл» з травня 2016 року.

В область її посадових обов’язків входить:

  • розробка та реалізація корпоративних програм у сфері управління персоналом;

  • забезпечення кваліфікованим персоналом усіх функціональних підрозділів Компанії;

  • побудова мотиваційних схем для різних категорій персоналу з урахуванням KPI підрозділів і посад;

  • управління витратами на персонал; організація оцінки діяльності персоналу; навчання та розвиток кадрового резерву підприємства.

Світлана Островцова розпочала свою професійну діяльність у 1997р. з посади економіста з планування. З 2007 року працювала спочатку начальником відділу мотивації та оплати праці, потім директором департаменту управління персоналом ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання». З 2013 року — директором з управління персоналом ПАТ «ДТЕК Донецькобленерго».

Освіта: 2001 р.: закінчила Луганський Національний аграрний університет за фахом: менеджмент організацій; 2010 р.: закінчила Харківську Міжрегіональну Академію управління персоналом за фахом: управління персоналом і економіка праці.

Ірина Бахіркіна Ірина Бахіркіна Ірина Бахіркіна
Керівник по маркетингу

Ірина Бахіркіна обіймає посаду керівника з маркетингу ТОВ «Український Рітейл» з червня 2017 року.

В область її посадових обов’язків входить:

· Розробка маркетингової політики Компанії, контроль її реалізації

· Управління іміджем торгової мережі та її позиціонування

· Розробка ефективного медіа плану, координація і контроль виконання маркетингових заходів

· Розробка маркетинг активностей і аналіз їх ефективності

· Управління рекламними кампаніями і програмами просування торгової мережі

· Управління та розвиток маркетинг-проекту «Програма лояльності FreshCard»

· Організація підтримки, розвитку та просування корпоративного інтернет сайту і сторінок в соціальних мережах

· Затвердження програм маркетингових досліджень, організація їх проведення та аналіз результатів.

У сфері маркетингу працює більше 8 років:

З 2010 по 2012 працювала фахівцем з маркетингу в страховій компанії.

З 2012 року продовжила свою діяльність в маркетингу роздрібного рітейлу. До початку роботи в ТОВ «Український Рітейл» очолювала відділ маркетингових проектів мережі гіпермаркетів Fozzy Cash & Carry (Fozzy Group).

Освіта:
Київський національний лінгвістичний університет, спеціальність «Філологія. Англійська мова та зарубіжна література »
Київський національний економічний університет, спеціальність «Маркетинговий менеджмент»



Володимир Єжижанський Володимир Єжижанський Володимир Єжижанський
Директор департаменту логістики

Володимир Єжижанський займає посаду з 4 вересня 2018 року.
На даний момент до переліку його посадових обов’язків входить:
— управління складською і дистрибуційною логістикою;
— організація високоефективної системи складського обліку і складської логістики, моніторинг залишків;
— поліпшення рівня сервісу (доставка з РЦ в магазини з урахуванням дотримання тимчасового графіку);
— оптимізація замовлень (організація і виконання заходів відповідно до стратегії руху товару);
— аналіз і оптимізація витрат на дистрибуцію в роздріб, розробка оптимальних схем з урахуванням обсягу товару і вимог з боку внутрішнього клієнта.

Володимир Володимирович має великий досвід в управлінні логістикою. Свою трудову діяльність в цьому напрямку почав у 2000 році, пройшовши кар’єрний шлях з посади системного адміністратора-логіста до заступника генерального директора з логістики великої торговельної мережі.

Освіта:
Луцький державний технічний університет (спеціальність «Технологія машинобудування», спеціалізація «Програмування»).