Особистий кабінет

Керівництво

Сергій Бєляєв Сергій Бєляєв Сергій Бєляєв
Виконуючий обов’язки директора компанії «Український Ритейл» (торгова мережа «Брусничка»)


Г-н Бєляєв займає посаду в.о. директора з 20 квітня 2017 року.

На даний момент в область його посадових обов’язків входить:


• загальне керівництво компанією відповідно до стратегічних бізнес-цілей, організація ефективної взаємодії структурних підрозділів;
• підвищення вартості бізнесу за рахунок кількісного і якісного розвитку мережі «Брусничка»;
• розвиток потенціалу компанії як активного учасника ринку українського ритейлу;
• оцінка та затвердження основних фінансових, кадрових і інвестиційних рішень структурних підрозділів компанії;

• визначення стратегії ефективного використання активів Компанії;
• розробка та впровадження методології управлінського, фінансового та податкового обліку Компанії, управління податками Компанії;
• управління методологією і процесом бюджетування, контроль і аналіз виконання бюджетів, звітність;
• оцінка інвестиційних та операційних проектів Компанії;
• аудит звітності Компанії відповідно до стандартів IAS;
• управління грошовими потоками Компанії, залучення фондування і управління кредитним портфелем Компанії;
• розробка програм, спрямованих на збільшення вартості Компанії.


Свою трудову діяльність розпочав 1992 року в Кіровоградському регіональному відділенні Промінвестбанку України. Пройшов шлях від посади економіста до керуючого філією банку в м. Одесі. Працював директором департаменту корпоративних клієнтів в ПАТ «АКБ «Київ», директором з фінансів в ПАТ «ДТЕК Крименерго». З квітня 2015 року обіймав посаду фінансового директора компанії «Український Ритейл».


Освіта:
• 1997 р.: закінчив Київський національний економічний університет за спеціальністю фінанси та кредит;
• 1992 р.: завершив навчання в Українській банківській школі, кваліфікація: фахівець банківської справи;
• 2014 р.: закінчив Києво-Могилянську Бізнес Школу, отримав ступінь MBA, програма «Енергія Знань».

Світлана Островцова Світлана Островцова Світлана Островцова
Директор департаменту управління персоналом

Панi Островцова обіймає посаду директора департаменту управління персоналом ТОВ «Український Рітейл» з травня 2016 року.

В область її посадових обов’язків входить:

  • розробка та реалізація корпоративних програм у сфері управління персоналом;

  • забезпечення кваліфікованим персоналом усіх функціональних підрозділів Компанії;

  • побудова мотиваційних схем для різних категорій персоналу з урахуванням KPI підрозділів і посад;

  • управління витратами на персонал; організація оцінки діяльності персоналу; навчання та розвиток кадрового резерву підприємства.

Світлана Островцова розпочала свою професійну діяльність у 1997р. з посади економіста з планування. З 2007 року працювала спочатку начальником відділу мотивації та оплати праці, потім директором департаменту управління персоналом ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання». З 2013 року — директором з управління персоналом ПАТ «ДТЕК Донецькобленерго».

Освіта: 2001 р.: закінчила Луганський Національний аграрний університет за фахом: менеджмент організацій; 2010 р.: закінчила Харківську Міжрегіональну Академію управління персоналом за фахом: управління персоналом і економіка праці.

Секач Беата Рената Секач Беата Рената Секач Беата Рената
Директор департаменту операційної діяльності

Секач Беата Рената працює на посаді директора департаменту операційної діяльності з серпня 2016 р.

В область її посадових обов’язків входить:

управління операційними витратами;

управління якістю обслуговування покупців, розвиток системи оцінки та операційного аудиту магазинів;

управління товарами в магазинах і процесами руху товару — замовлення, приймання, складування, викладка, списання, інвентаризація, якість;

управління основними процесами в магазинах;

проведення діагностики операційної (торгівля і виробництво) функції, вдосконалення та впровадження змін (поліпшень);

впровадження оновленої вдосконаленої організаційної структури операційної функції.

Пані Беата має великий досвід роботи в роздрібних продажах:

— Варус, Омега ЛТД Україна (роздрібні продажі FMCG продукції
в супермаркетах; операції по всій території України) — Операційний Директор;


— 7 КОНТИНЕНТ — (роздрібні продажі FMCG продукції; операції по всій території Росії) — Операційний Директор Мережі гіпермаркетів;


— HERB-MED SP. Z O.O. — Медична клініка (Польща) — Операційний директор;

— TH Vester Group (роздрібна реалізація ТНП, продуктів електроніки в
дрібні і великі магазини; операції по всій території Росії, Білорусі та
Казахстану) — Операційний директор;


— AHOLD Polska Sp.z o.o. (Роздрібна дистрибуція товарів FMCG в
дрібні і великі магазини; операції по всій території Європи, США) -
Регіональний Директор — Схід Польща, Директор Гіпермаркету;


— Carrefour Polska Sp. z o.o. (Роздрібна дистрибуція товарів FMCG в невеликих і великих магазинах; операції по всій території Європи) — Директор Гіпермаркету;


— Real Spolka Komandytowa (роздрібна дистрибуція товарів FMCG в невеликих і великих магазинах; операції по всій території Європи) — Директор Гіпермаркету;

-Makro Cash and Carry Poland Sp.z o.o. — Головний спеціаліст.

Освіта:

У 2005 р закінчила факультет менеджменту і маркетингу LODZ University (Польща)

Олексій Коваленко Олексій Коваленко Олексій Коваленко
Директор департаменту логістики

Пан Коваленко обіймає посаду директора департаменту логістики ТОВ «Український Рітейл» з листопада 2015 року.

В область його посадових обов’язків входить:

  • розробка стратегічних завдань департаменту логістики у відповідності зі стратегією розвитку компанії;
  • розробка тактичних заходів, планів проектів для вирішення стратегічних завдань логістики;
  • контроль рівня і проведення заходів з поліпшення якості логістичного сервісу;
  • контроль рівня товарних запасів компанії, розробка та впровадження заходів по скороченню товарних запасів компанії.
Свою професійну діяльність Олексій Коваленко розпочав у 1998 році з посади слюсаря-ремонтника на ВАТ «Алчевський металургійний комбінат». У 2004 перейшов на посаду оператора складу в міжнародну логістичну компанію «Кюне і Нагель». Пройшов чотири навчальних курси з управління ланцюгами поставок, запуску нових проектів і автоматизації логістики в головному офісі компанії в Швейцарії. Продовжив кар’єру в компанії «Нестле» на посаді менеджера проекту SAP (модулі MM і WM), потім у компанії «Ренус Ревайвел», через чотири роки очолив логістичний напрям в рітейлі — спочатку в торговельній мережі «Варус», потім у мережі магазинів «Єва».

Автор статей з управління логістикою в Україні, автор найкращої системи логістики мереж «drogerie» в Україні.

Освіта:

  • Закінчив Донбаський гірничо-металургійний інститут за спеціальністю інженер-технолог.

Одружений, виховує двох синів, 4 і 8 років.

Жанна Ткачук Жанна Ткачук Жанна Ткачук
Директор з внутрішнього аудиту

Пані Ткачук обіймає посаду директора з внутрішнього аудиту ТОВ «Український Рітейл» з лютого 2016 року.

В область її посадових обов’язків входять:

— організація і побудова функції внутрішнього аудиту на підприємстві;

— оцінка ефективності діяльності Компанії;

— взаємодія із зовнішніми аудиторами з питань оцінки систем внутрішнього контролю та управління ризиками. Аналіз результатів роботи зовнішніх аудиторів та контроль виконання коригувальних заходів за рекомендаціями зовнішніх аудиторів;

— забезпечення впровадження на підприємстві політик, регламентів і процедур, загальних для групи компаній СКМ.

Професійний шлях:

2005-2007 рр. Deloitte, Консультант;
2007-2010 рр. ТОВ «Українські радіосистеми» (ТМ «Beeline»), Старший менеджер з внутрішнього контролю;
2010 — 2011 рр. ICON Private Equity, Керівник служби внутрішнього аудиту;
2011 — 2013 рр. ТОВ «Українські новітні технології» (ТМ «Freshtel»), Керівник служби внутрішнього аудиту;
2014 —2016 рр. Médecins Sans Frontières Belgium, Accounting manager

Освіта:

Київський національний торговельно-економічний університет, спеціальність «Бухгалтерський облік і аудит»;
Міжнародний інститут бізнесу, канадська програма бізнесу в Україні, спеціальність «Бізнес менеджмент».