Особистий кабінет
Постачальникам

Постачальникам

Компанія"Український Рітейл" — надійний, професійний партнер, що розвивається. Торгова мережа «Брусничка» налічує 98 магазинів на сході і в центрі України.

Ми розвиваємося, відкриваємо нові магазини. Щодня в магазинах мережі роблять покупки близько 150 000 клієнтів. Поставки товарів здійснюються як прямо, так і через власний розподільний центр у Дніпропетровську. Асортимент нараховує більше 5 000 тисяч позицій. Ми працюємо більше ніж з 500 постачальниками продовольчих і непродовольчих груп товарів по всій Україні.

Основним принципом роботи є відкрите та взаємовигідне співробітництво із дотриманням якості товарів, що поставляються, та виконанням взаємних договірних зобов’язань. Разом з постачальниками ми здійснюємо маркетингову підтримку, організовуючи спільні акції та просування товару в магазинах.

Ми завжди відкриті для нових пропозицій!

Критерії товару, що претендує на введення в асортиментну матрицю:

  • товар користується стійким попитом, займає одну з лідируючих позицій у своїй категорії на національному рівні;
  • товар користується стійким попитом, займає одну з лідируючих позицій у своїй категорії на локальному (регіональному) рівні, затребуваний покупцем на території, на якій розташовані магазини Компанії;
  • товар постачальника має бездоганну та стабільну якість, має добру репутацію;
  • логістика поставки товару відповідає територіальному розташуванню магазинів Компанії;
  • кількість товару, що поставляється, повинна відповідати потребам мережі;
  • товар має обов’язкове маркування та всі супроводжувальні документи, необхідні для його реалізації кінцевому споживачеві відповідно до законодавчих норм України;
  • постачальник володіє аналітичною базою рейтингових продажів товару;
  • цінова пропозиція постачальника повинна бути об’єктивною та задовольняти запити кінцевих споживачів та Компанії у своїй ціновій категорії товару;
  • товар має упаковку, що витримує не менше 5 перевантажень та зберігає якість товару;
  • товар фасований;
  • товар має штрих-код;
  • товар має маркетингову підтримку від постачальника або виробника.

Вимоги до товарів, що поставляються через розподільний центр Компанії:

  • товар поставляється тільки на піддонах, тип піддона — євро 1200 × 800.
  • вага піддона з товаром — не більше 750 кг;
  • висота товару на піддоні — не вище за 1650 мм;
  • товар повинен бути опалетований не менш 3-х разів, палетизування повинно забезпечувати стійкість товару на піддоні при транспортуванні та вивантаженні з автотранспорту;
  • товар не повинен виступати за габарити піддона (не допускається обвіс товару);
  • у випадку виявлення на вивантаженні пошкодження палетизування (розсипався товар з піддона), постачальник повинен привести товар у належний вигляд самотужки та за свій рахунок;
  • тара повинна бути чистою, без видимих дефектів та пошкоджень;
  • маркування на товарі повинно бути таким, що добре читається, та неушкодженим.

Вимоги до автотранспорту у разі поставки товару через розподільний центр Компанії:

  • висота від рівня дорожнього покриття до підлоги автомобіля повинна бути в межах 1000-1300 мм;
  • висота усередині кузова повинна бути в межах 2150-2500 мм;
  • ширина кузова — не менше 2000 мм;
  • конструктив кузова повинен дозволяти вивантажувати товар тільки із заднім розвантаженням.