Історія Компанії
ТОВ «Український Рітейл» здійснює розвиток роздрібного бізнесу СКМ під торгівельною маркою «Брусничка» на території Східного і Центрального регіонів України. Компанія була заснована 13 вересня 2006 року.
Основна мета Компанії – створити одну з найбільших роздрібних мереж в Україні.
Мережа працює у форматі «магазин біля дому» площею 300-400 м2 з асортиментом близько 4500 позицій. У вересні 2011 року Компанія представила нову концепцію магазинів – фрешмаркет.
Основа формату «фрешмаркет» – це якісні та свіжі товари від перевірених постачальників за доступними цінами, високий рівень сервісу. Асортимент магазинів представлений розширеною фреш-групою: м'ясні та молочні продукти, хлібобулочні вироби, свіжі овочі та фрукти. Особливістю «Брусничок» є також випічка хлібобулочних виробів безпосередньо у торговому залі магазину.
За станом на грудень 2014 року кількість магазинів торгівельної мережі «Брусничка» становить 140 торгових точок у Донецькій, Харківській, Дніпропетровській, Луганській, Запорізькій і Полтавській областях.
Центральний офіс Компанії «Український Рітейл» розташований у м. Донецьку, загальна чисельність співробітників – 5 тис. чоловік, торговий персонал проходить попереднє навчання у власному навчальному центрі Компанії.
До активів Компанії належать також розподільні центри загальною площею близько 21000 кв. м. і виробничий цех, який забезпечує магазини м'ясною продукцією, свіжою випічкою та кулінарією.