Гаряча лінія
Якісне обслуговування – це не просто принцип роботи продуктових магазинів «Брусничка», це спосіб побудови довірчих стосунків з нашими покупцями. Для підтримки високих стандартів рівня обслуговування та отримання зворотного зв'язку від наших покупців ми створили спеціальну службу – гарячу лінію.
Професійні оператори нашої гарячої лінії відповідають на дзвінки покупців, приймають пропозиції, оперативно передають усі скарги керівникам відповідного напрямку. Служба працює з 8:00 до 22:00 без перерв та вихідних. Ми високо цінуємо кожного покупця, тому уважно ставимося до кожного прохання та побажання. Кожне звернення фіксується у базі, топ-менеджмент Компанії щодня отримує звіт.
Телефон гарячої лінії: | ![]() |
|
Ми доступні для вас: С 8:00 до 22:00 14 годин на добу 7 днів на тиждень |
Дзвінки за телефоном гарячої лінії безкоштовні |