Гаряча лінія

Якісне обслуговування – це не просто принцип роботи продуктових магазинів «Брусничка», це спосіб побудови довірчих стосунків з нашими покупцями. Для підтримки високих стандартів рівня обслуговування та отримання зворотного зв'язку від наших покупців ми створили спеціальну службу – гарячу лінію.

Професійні оператори нашої гарячої лінії відповідають на дзвінки покупців, приймають пропозиції, оперативно передають усі скарги керівникам відповідного напрямку. Служба працює з 8:00 до 22:00 без перерв та вихідних. Ми високо цінуємо кожного покупця, тому уважно ставимося до кожного прохання та побажання. Кожне звернення фіксується у базі, топ-менеджмент Компанії щодня отримує звіт.

Телефон гарячої лінії:  
  Ми доступні для вас:
С 8:00 до 22:00
14 годин на добу
7 днів на тиждень
Дзвінки за телефоном гарячої лінії безкоштовні
Новости
Заявление Рината Ахметова в связи с трагедией в поселке Северный г. Донецка
05.11.2014
Несколько часов назад в моем родном поселке, на территории школы, в которой я учился, разорвались снаряды.
Гуманитарный штаб Рината Ахметова и ДТЭК начинают совместный проект «Сохраним жизнь!»
30.10.2014
Сегодня, 30 октября, в ходе пресс-конференции в ИА «Українські Новини» Гуманитарный штаб Рината Ахметова и компания ДТЭК представили совместный долгосрочный проект «Сохраним жизнь!»
«Брусничка» провела собрание управляющих-наставников
29.10.2014
24 октября 2014 года в конференц-зале бизнес-отеля «GoodZone» (г. Днепропетровск) состоялось первое общее собрание управляющих-наставников торговой сети «Брусничка».
«Брусничка» определила 12 лучших поставщиков
27.10.2014
23 октября 2014 года в зале «Синай» культурно-делового центра «Менора» (г. Днепропетровск) впервые состоялось вручение премии «Поставщик года-2014», организованной компанией «Украинский Ритейл».
Контроль якості
Фрешмаркет

FreshCard
Карта магазинів
Фотогалерея
FreshCard




Вгору