Безумовне повернення товару
Для нас важливо, щоб покупці були задоволені кожною покупкою в торгівельній мережі «Брусничка». У кожному магазині ми прагнемо створити атмосферу затишку, тепла та задоволення від покупок. Щоб досягти цієї мети, ми працюємо над бездоганним обслуговуванням та слідкуємо за якістю продукції на полицях.
Ми враховуємо кожне ваше побажання, записане в Книзі скарг та пропозицій або передане за телефоном гарячої лінії.Гарячої лінії..
Питаннями контролю забезпечення наших покупців продукцією гарантованої якості та безпеки займається відділ якості. У разі виявлення сумнівного товару, то відразу відмовляємося від послуг його постачальника.
Якщо вам за якими-небудь причинами не сподобався товар, куплений у магазинах торгівельної мережі «Брусничка», ми безперечно повернемо гроші. Не має значення – поганий цей товар об'єктивно або просто не сподобався особисто вам, ми приймемо його назад.
Для повернення товару необхідно:
- звернутися до будь-якого співробітника магазину;
- пред'явити товар та чек, що підтверджує його покупку;
- озвучити причини незадоволення продуктом.
Адміністрація магазину відшкодує вам витрачені гроші.