Керівництво


Дмитро Кулік

Генеральний директор

Світлана Карпенко

Директор департаменту операційної діяльності
Дмитро Кулік
Генеральний директор

Пан Кулік обіймає посаду генерального директора ТОВ «Український Рітейл» з березня 2011 року.

В область його стратегічних завдань у Компанії входить:

  • реалізація довгострокової стратегії розвитку компанії «Український Рітейл»;
  • підвищення вартості бізнесу за рахунок кількісного і якісного розвитку мережі «Брусничка»;
  • розвиток потенціалу Компанії як активного учасника ринку українського рітейла;
  • оцінка і затвердження основних фінансових, кадрових і інвестиційних рішень структурних підрозділів Компанії.

Дмитро Кулік протягом 10 років, з 2001 по 2011 рік, очолював ТОВ «Паралель-М ЛТД», автозаправний бізнес СКМ. До цього займав - керівні посади в різних українських компаніях.

В 2010 році п. Кулік був обраний депутатом Донецької обласної ради, є членом комісії з питань економічної політики, бюджету та фінансів.

Освіта:

  • 1993 р.: закінчив Донецький національний університет за фахом «фінанси та кредит»;
  • 2003 р.: закінчив Міжнародний інститут менеджменту, одержав ступінь МВА.

Одружений, виховує двох синів.

Світлана Карпенко
Директор департаменту операційної діяльності

Пані Карпенко обіймає посаду директора департаменту операційної діяльності ТОВ «Український Рітейл» з червня 2011 року.

В область її посадових обов'язків входить:

  • керування операційною діяльністю діючих магазинів мережі «Брусничка» і організація відкриття нових об'єктів;
  • контроль якості продукції в магазинах на всіх етапах: приймання, зберігання і продажу;
  • організація процесу обслуговування клієнтів відповідно до прийнятих у Компанії стандартів.

В 2002 році Світлана Карпенко розпочала свій трудовий шлях у ТОВ « Желаніє»: з посади адміністратора торгівельного залу піднялася кар'єрними сходами до рівня керуючого. Надалі працювала у сфері торгівлі на управлінських посадах, у тому числі у ТОВ «Паралель-М ЛТД» займалася розвитком мережі міні-маркетів.

Кар'єру у компанії «Український Рітейл» розпочала з посади начальника відділу торгівлі Донецького регіону, пізніше п. Карпенко очолила департамент операційної діяльності.

Освіта:

  • 2002 р.: закінчила Донецький національний університет економіки і торгівлі за фахом «інженер-технолог громадського харчування»;
  • 2013 р.: закінчила Міжнародний інститут менеджменту у Києві, одержала ступінь MBA.

Заміжня, виховує дочку.


Анастасія Вишняк-Кулагіна

Директор департаменту закупівель

В'ячеслав Медведєв

Директор департаменту маркетингу
Анастасія Вишняк-Кулагіна
Директор департаменту закупівель

Пані Вишняк-Кулагіна обіймає посаду директора департаменту закупівельно-логістичної діяльності ТОВ «Український Рітейл» з березня 2012 року.

В область її посадових обов'язків входить:

  • організація і підтримка ефективного функціонування системи закупівель і логістики Компанії;
  • контроль роботи розподільних центрів підприємства;
  • розробка програми розвитку власних торгівельних марок мережі «Брусничка».

Протягом своєї трудової діяльності Анастасія Вишняк-Кулагіна працювала фахівцем у різних великих підприємствах, у тому числі в ЗАТ «Олімп».

У компанії «Український Рітейл» працює з грудня 2008 року: спочатку на посаді менеджера з національних закупівель, через півтора року - заступником директора департаменту національних закупівель, рік по тому переведена на посаду керівника відділу закупівель сухих товарів. З березня 2012 року пані Вишняк-Кулагіна очолює департамент закупівельно-логістичної діяльності компанії.

Освіта:

  • 2002 р.: закінчила Донецький національний технічний університет за фахом «менеджмент організацій».

Заміжня, виховує дочку.

В'ячеслав Медведєв
Директор департаменту маркетингу

Пан Медведєв обіймає посаду директора департаменту маркетингу ТОВ «Український Рітейл» з травня 2011 року.

В область його посадових обов'язків входить:

  • розробка та управління маркетинговою стратегією Компанії;
  • формування та розвиток бренда «Брусничка»;
  • розвиток програми лояльності;
  • побудова ефективної системи ціноутворення;
  • аналіз діяльності підприємства.

В'ячеслав Медведєв почав свій трудовий шлях з посади економіста-математика у ТОВ «Донбаснєфтєпродукт». Після цього протягом 4 років працював у ТОВ «Паралель-М ЛТД», де пройшов шлях від маркетолога-аналітика до директора департаменту маркетингу.

Освіта:

  • 2005 р.: закінчив Донецький державний інститут штучного інтелекту за фахом «економіко-математичне моделювання».

Одружений, виховує сина.


Ігор Оліфіров

Директор департаменту безпеки

Євгеній Ребров

Директор департаменту управління персоналом
Ігор Оліфіров
Директор департаменту безпеки

Пан Оліфіров займає посаду директора департаменту безпеки ТОВ «Український Рітейл» з грудня 2013 року.

В область його посадових обов'язків входить:

  • забезпечення всебічної безпеки діяльності компанії;
  • збереження матеріальних і нематеріальних ресурсів , якими володіє ТОВ «Український Рітейл».

У Ясинуватському МРВ ГУМВС України в Донецькій області Ігор Оліфіров пройшов шлях від оперуповноваженого по боротьбі з економічними злочинами до заступника начальника міліції міськрайвідділу. Потім продовжив свою трудову діяльність в обласному апараті ГУМВС в Донецькій області.

Освіта:

  • 1984 - закінчив Донецький інститут радянської торгівлі (зараз - Донецький державний університет економіки і торгівлі ім. Туган-Барановського) за фахом - інженер-механік.

Одружений, виховує двох дочок.

Євгеній Ребров
Директор департаменту управління персоналом

Пан Ребров обіймає посаду директора департаменту управління персоналом ТОВ «Український Рітейл» з березня 2011 року.

В область його посадових обов'язків входить:

  • розробка та реалізація корпоративних програм у сфері управління персоналом;
  • забезпечення кваліфікованим персоналом усіх функціональних підрозділів Компанії;
  • створення та впровадження системи оцінки роботи та мотивації співробітників, ротації та просування кадрів.
  •  

Євгеній Ребров почав свою професійну діяльність в 2001 р. у ВАТ «Концерн Стирол» з посади психолога. Потім працював ще в декількох великих компаніях, у тому числі в ТОВ «Паралель-М ЛТД» на позиції директора департаменту управління персоналом.

Освіта:

  • 2001 р.: закінчив Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов за фахом «англійська мова, зарубіжна література та практична психологія»;
  • 2005 р.: закінчив Донецький національний технічний університет за фахом «менеджмент організацій».

Одружений, виховує сина.


Петро Бончковський

Фінансовий директор

Сергій Долгополов

Директор юридичного департаменту, голова тендерного комітету
Петро Бончковський
Фінансовий директор

Пан Бончковський обіймає посаду фінансового директора ТОВ «Український Рітейл» з листопада 2011 року.

В область його посадових обов'язків входить:

  • визначення стратегії ефективного використання активів Компанії;
  • розробка та впровадження методології управлінського, фінансового та податкового обліку Компанії, управління податками Компанії;
  • управління методологією та процесом бюджетування, контроль та аналіз виконання бюджетів, звітність;
  • оцінка інвестиційних та операційних проектів Компанії;
  • аудит звітності Компанії за стандартами IAS;
  • управління грошовими потоками Компанії, залучення фондування та управління кредитним портфелем Компанії;
  • розробка програм, спрямованих на збільшення вартості Компанії.

В 1999 році Петро Бончковський почав свою кар'єру на посаді бухгалтера, і вже через півроку був переведений на позицію головного бухгалтера. Протягом свого трудового шляху обіймав управлінські посади на великих підприємствах, у тому числі у ВАТ «Харківський підшипниковий завод» та ТОВ « Аснова-Холдинг». У компанії «Український Рітейл» очолює фінансовий департамент.

Освіта:

  • 1999 р.: закінчив Херсонський державний аграрний університет за фахами «бухгалтерський облік та аудит» та «господарське право»;
  • 2006 р.: одержав сертифікат міжнародної програми DipIFR ACCA;
  • 2006 р.: одержав сертифікат американської міжнародної програми сертифікованих бухгалтерів-аудиторів CIPA-EN.

Одружений, виховує сина.

Сергій Долгополов
Директор юридичного департаменту
голова тендерного комітету

Пан Долгополов обіймає посаду директора юридичного департаменту компанії «Український Рітейл» з моменту її заснування в 2006 році. З 2012 року наділений повноваженнями голови тендерного комітету Компанії.

В область його посадових обов'язків входить:

  • організація правового супроводу діяльності Компанії та захист її інтересів;
  • впровадження та розвиток тендерних процедур, організація діяльності тендерного комітету;
  • розробка моделей співробітництва з іншими учасниками ринку;
  • організація документообігу Компанії, у тому числі впровадження електронного документообігу;
  • організація управління ризиками.

Кар'єра:

  • З 2006 р.: директор юридичного департаменту ТОВ «Український Рітейл»;
  • 2001-2006 р.: начальник юридичного відділу ТОВ «Олімп-содєйствіє» (компанія «Олімп»);
  • 2000-2001 р.: юрисконсульт ТОВ «Промислова група «РосУкр»;
  • 1999-2000 р.: помічник директора з економіки ВАТ «Сілур».

Освіта:

  • 2000 р.: закінчив Донецький національний університет за фахом «правознавство»;
  • 2005 р.: одержав свідоцтво про право займатися адвокатською діяльністю;
  • 2012 р.: AFW Wirtschaftsakademie Bad Harzburg GmbH (Німеччина), одержав диплом за програмою «Делегування повноважень та відповідальності. Ефективні моделі управління в умовах ринкової економіки»;
  • 2013 р.: AFW Wirtschaftsakademie Bad Harzburg GmbH (Німеччина), одержав диплом за програмою «Євроменеджмент», кваліфікація «євроменеджер»;
  • 2013 р.: закінчив Російську академію народного господарства та державної служби при президентові РФ (м. Москва), здобув кваліфікацію «майстер ділового адміністрування» за програмою Executive MBA.

Одружений, виховує двох дочок.


Олександр Масліков

Директор департаменту проектного управління

Максим Олексієнко

Директор департаменту розвитку
Олександр Масліков
Директор департаменту проектного управління

Пан Масліков обіймає посаду директора департаменту проектного управління ТОВ «Український Рітейл» з березня 2013 року.

В область його посадових обов'язків входить:

  • управління портфелем проектів Компанії;
  • координація ключових проектів та підтримка в їх реалізації;
  • впровадження в Компанії офісу управління проектами та методології проектного управління.
  •  

Олександр Масліков більше 10 років працював в українських Компаніях на ключовихпосадах , у тому числі в АТ «Райффайзен Банк Аваль», ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна» та ВАТ «Сітронікс». Має великий досвід роботи у сферах управління проектами, інформаційних технологій та фінансів.

Освіта:

  • 2003 р.: закінчив Національний університет харчових технологій за фахом «інформаційно-управляючі системи та технології»;
  • 2005 р.: закінчив Міжнародний інститут бізнесу за фахом «фінанси»;
  • 2010 р., сертифікований асоціацією IPMA з проектного менеджменту.

Одружений, виховує сина.

Максим Олексієнко
Директор департаменту розвитку

Пан Олексієнко займає посаду директора департаменту розвитку ТОВ «Український Рітейл» з січня 2014 року.

В область його посадових обов'язків входить:

  • розробка і реалізація програми розвитку мережі магазинів «Брусничка»;
  • забезпечення безперебійного функціонування існуючих об'єктів компанії, пошук та будівництво нових;;
  • управління вільними площами компанії шляхом здачі їх в оренду і суборенду;
  • ліцензування і патентування діяльності торгових об'єктів компанії, контроль комунальних витрат мережі.

Максим Олексієнко почав професійну діяльність у 2001 році в групі компаній «Домотехніка» з позиції менеджера з продажу, пізніше обіймав посади технічного директора і директора з розвитку одного з нових напрямів. Працював у представництвах компаній з іноземними інвестиціями «Germanos Telecom», «OBI», «ING Bank Ukraine». Займав позицію начальника департаменту управління справами та об'єктами нерухомості ЗАТ «Дельта Банк».

Освіта:

  • 2001 р.: закінчив Український державний університет харчових технологій за спеціальністю «інженер-механік».

Має сина та доньку.


Зоя Антіменкова

Директор департаменту внутрішнього контролю

Тимур Волчанов

Директор департаменту логістики
Зоя Антіменкова
Директор департаменту внутрішнього контролю

Пані Антіменкова займає посаду директора департаменту внутрішнього контролю ТОВ «Український Рітейл» з грудня 2013 року.

В область її посадових обов'язків входить:

  • підвищення ефективності існуючої системи внутрішніх контролів;
  • забезпечення прозорості та ефективності роботи Компанії за рахунок підвищення якості існуючих бізнес-процесів;
  • виконання регулярних ризик-орієнтованих аудитів.

Більше 12 років Зоя Антіменкова пропрацювала в мережі побутової техніки «Comfy» , в якій пройшла шлях від менеджера з продажу до заступника директора з внутрішнього контролю та аудиту.

Освіта:

  • 1996 - Дніпропетровський хіміко -технологічний університет за спеціальністю «інженер-технолог».
  • 2010 - інститут фінансових аналітиків (IFA) , дипломований внутрішній аудитор.
Тимур Волчанов
Директор департаменту логістики

Пан Волчанов займає посаду директора департаменту логістики ТОВ «Український Рітейл» з лютого 2014 року.

В область його посадових обов'язків входить:

  • розробка стратегічних завдань департаменту логістики у відповідності зі стратегією розвитку компанії;
  • розробка тактичних заходів , планів проектів для вирішення стратегічних завдань логістики;
  • контроль рівня і проведення заходів щодо поліпшення якості логістичного сервісу;
  • контроль рівня товарних запасів компанії, розробка та впровадження заходів щодо скорочення товарних запасів компанії.

Тимур Волчанов почав свою професійну діяльність в 1994 році з посади експедитора. Потім працював у ДПІІ «Аіро Кейтерінг Сервісіз Україна» (LSG Lufthansa Service Holding AG), займав управлінські посади в сфері закупівель, логістики, дистрибуції та управління ланцюгом поставок у великих компаніях з виробництва готового продукту, роздрібної торгівлі та ресторанів швидкого обслуговування, у тому числі в ТОВ «Метро Груп Логістика» (METRO Group), ТОВ «Реал, - Гіпермаркет Україна» (METRO Group), YUM! Restaurants International Russia & CIS.

Освіта:

  • 1998 р.: закінчив Український транспортний університет за спеціальністю «організація перевезень і управління на автомобільному транспорті», бакалавр в галузі логістики, управління та організації на транспорті.
  • 2004 р.: закінчив Міжнародний інститут економіки і фінансів за спеціальністю «фінансовий менеджмент», має ступінь магістра в галузі управління фінансами.

Одружений, виховує сина.


Олександр Олешко

Директор департаменту інформаційних технологій

Денис Піддубськи

Директор департаменту експертної оцінки
Олександр Олешко
Директор департаменту інформаційних технологій

Пан Олешко займає посаду директора департаменту інформаційних технологій ТОВ «Український Рітейл» з липня 2014 року.

В область його посадових обов'язків входить:

  • впровадження автоматизованих систем управління для комерційної та фінансово-економічної діяльності Компанії;
  • управління існуючими ІТ-проектами Компанії та впровадження нових прогресивних рішень;
  • забезпечення безперебійної роботи інформаційних систем і всіх пов'язаних процесів;
  • участь у розробці та впровадженні політики інформаційної безпеки.

Свою професійну діяльність Олександр Олешко розпочав з посади експерта управління міжнародних розрахунків у КБ Приватбанк. За 10 років придбав значний досвід роботи як у вітчизняних, так і у зарубіжних банківських структурах: МКБ Москомприватбанк (Росія), ControlPay b.v. (Голландія), ВАТ «Банк Грузії» (Грузія), ПАТ Промінвестбанк, ПАТ Террабанк (Україна).

Пройшов шлях від менеджера середньої ланки до директора департаменту ІТ.

Освіта:

  • 2001 - Дніпропетровський Національний Університет, філолог, викладач англійської мови та літератури
  • 2014 - Запорізький Національний Університет, магістратура за спеціальністю «Економічна кібернетика»
  • 2013 - сертифікат CGEIT (Сертифікат управління ІТ підприємства) від ISACA

Одружений, виховує трьох дітей.

Денис Піддубський
Директор департаменту експертної оцінки

Пан Піддубський обіймає посаду директора департаменту експертної оцінки компанії «Український Рітейл» з вересня 2014 року.

В область його посадових обов'язків входить:

  • розробка і координація стратегії розвитку Компанії;
  • розробка і управління системами оцінки потенціалу і технологічності об'єктів;
  • участь в оптимізації концепції і бізнес-процесів торговельної мережі.

Кар'єра:

  • З 2014 р.: директор департаменту експертної оцінки ТОВ «Український Рітейл»;
  • 2012-2014 р.: заступник директора служби експертної оцінки ТОВ «АТБ-маркет»;
  • 2007-2012 р.: начальник відділу експертної оцінки Служби розвитку ТОВ «Рітейл-Девелопмент»;
  • 2006-2007 р.: фахівець-аналітик департаменту розвитку Корпорації «АТБ»;
  • 2004-2006 р.: експерт з продажу служби продажів ТОВ «АТБ-маркет»;
  • 2002-2003 р.: торговий представник, менеджер з продажу, супервайзер в ряді торгових компаній.

Освіта:

  • 2003 р.: закінчив Український хіміко-технологічний університет за спеціальністю «інженер з інформаційних управляючих систем і технологій»;
  • 2009 р.: закінчив Дніпропетровський університет економіки і права за спеціальністю «маркетолог».

Одружений, виховує сина.


Новости
Заявление Рината Ахметова в связи с трагедией в поселке Северный г. Донецка
05.11.2014
Несколько часов назад в моем родном поселке, на территории школы, в которой я учился, разорвались снаряды.
Гуманитарный штаб Рината Ахметова и ДТЭК начинают совместный проект «Сохраним жизнь!»
30.10.2014
Сегодня, 30 октября, в ходе пресс-конференции в ИА «Українські Новини» Гуманитарный штаб Рината Ахметова и компания ДТЭК представили совместный долгосрочный проект «Сохраним жизнь!»
«Брусничка» провела собрание управляющих-наставников
29.10.2014
24 октября 2014 года в конференц-зале бизнес-отеля «GoodZone» (г. Днепропетровск) состоялось первое общее собрание управляющих-наставников торговой сети «Брусничка».
«Брусничка» определила 12 лучших поставщиков
27.10.2014
23 октября 2014 года в зале «Синай» культурно-делового центра «Менора» (г. Днепропетровск) впервые состоялось вручение премии «Поставщик года-2014», организованной компанией «Украинский Ритейл».
Контроль якості
Фрешмаркет

FreshCard
Карта магазинів
Фотогалерея




Вгору