Постачальникам товарів
Компанія«Український Рітейл» - надійний, професійний партнер, що розвивається. За п'ять років торгівельна мережа «Брусничка» зросла до більше як 100 магазинів на сході та у центрі України.
Ми розвиваємося, відкриваємо нові магазини. Щодня в магазинах мережі роблять покупки більше ніж 100 000 людей. Поставки товарів здійснюються як прямо, так і через власні розподільні центри в Донецьку. Асортимент нараховує більше 6000 тисяч позицій. Ми працюємо більше ніж з 500 постачальниками продовольчих і непродовольчих груп товарів по всій Україні.
Основним принципом роботи є відкрите та взаємовигідне співробітництво із дотриманням якості товарів, що поставляються, та виконанням взаємних договірних зобов'язань. Разом з постачальниками ми здійснюємо маркетингову підтримку, організовуючи спільні акції та просування товару в магазинах.
Ми завжди відкриті для нових пропозицій!
Контакти відділів закупівлі:
Налбат Сергій Віталійович
Начальник відділу імпортних закупівель
Телефон: (062) 381-58-33 (вн. 123)
E-mail:
Бурик Артем Євгенович
Заступник директора відділу закупівель швидкопсувних товарів
Телефон: (062) 381-58-30 (внутр. 499)
E-mail:
Гармашова Христина Вадимівна
Начальник відділу закупівель сухих товарів
Телефон: (062) 381-58-33 (вн. 194)
E-mail:
Критерії товару, що претендує на введення в асортиментну матрицю:
- товар користується стійким попитом, займає одну з лідируючих позицій у своїй категорії на національному рівні;
- товар користується стійким попитом, займає одну з лідируючих позицій у своїй категорії на локальному (регіональному) рівні, затребуваний покупцем на території, на якій розташовані магазини Компанії;
- товар постачальника має бездоганну та стабільну якість, має добру репутацію;
- логістика поставки товару відповідає територіальному розташуванню магазинів Компанії;
- кількість товару, що поставляється, повинна відповідати потребам мережі;
- товар має обов'язкове маркування та всі супроводжувальні документи, необхідні для його реалізації кінцевому споживачеві відповідно до законодавчих норм України;
- постачальник володіє аналітичною базою рейтингових продажів товару;
- цінова пропозиція постачальника повинна бути об'єктивною та задовольняти запити кінцевих споживачів та Компанії у своїй ціновій категорії товару;
- товар має упаковку, що витримує не менше 5 перевантажень та зберігає якість товару;
- товар фасований;
- товар має штрих-код;
- товар має маркетингову підтримку від постачальника або виробника.
Вимоги до товарів, що поставляються через розподільний центр Компанії:
- товар поставляється тільки на піддонах, тип піддона - євро 1200 × 800.
- вага піддона з товаром – не більше 750 кг;
- висота товару на піддоні – не вище за 1650 мм;
- товар повинен бути опалетований не менш 3-х разів, палетизування повинно забезпечувати стійкість товару на піддоні при транспортуванні та вивантаженні з автотранспорту;
- товар не повинен виступати за габарити піддона (не допускається обвіс товару);
- у випадку виявлення на вивантаженні пошкодження палетизування (розсипався товар з піддона), постачальник повинен привести товар у належний вигляд самотужки та за свій рахунок;
- тара повинна бути чистою, без видимих дефектів та пошкоджень;
- маркування на товарі повинно бути таким, що добре читається, та неушкодженим.
Вимоги до автотранспорту у разі поставки товару через розподільний центр Компанії:
- висота від рівня дорожнього покриття до підлоги автомобіля повинна бути в межах 1000-1300 мм;
- висота усередині кузова повинна бути в межах 2150-2500 мм;
- ширина кузова - не менше 2000 мм;
- конструктив кузова повинен дозволяти вивантажувати товар тільки із заднім розвантаженням.