Контроль якостi
Щодня більше 100 тисяч людей роблять покупки в магазинах торгівельної мережі«Брусничка». Основна мета роботи наших магазинів – забезпечити покупця свіжими та якісними товарами за доступними цінами, надати сервіс високого рівня. Ми ніколи не введемо в асортимент товар, у якості якого сумніваємося, навіть якщо це економічно доцільно.
На сьогодні для кожного покупця важливий не тільки широкий та привабливий вибір продукції, реалізованої з полиць магазинів, але й бездоганна якість, а також гарантована безпека пропонованого асортименту, доступність та простота придбання, максимальне наближення місця покупки до дому.
Питаннями контролю забезпечення наших покупців продукцією гарантованої якості та безпеки займається відділ якості, що є структурною ланкою Компанії з 2008. Мета роботи відділу – допустити до продажу покупцю винятково якісну та безпечну продукцію. Робота відділу побудована на забезпеченні ретельного контролю якості продукції на всіх етапах: від приймання у постачальника до придбання покупцем.
Фахівці відділу якості перевіряють продукцію, що надходить у магазини, на відповідність вимогам нормативної документації, наявність сертифікатів якості та інших супровідних документів.
Під особливою увагою також організація зберігання продукції з дотриманням необхідних температурних та вологісних режимів як на полицях магазинів, так і в складських приміщеннях. Контролюється забезпечення вимог товарного сусідства при зберіганні та реалізації; бездоганно дотримуються терміни придатності продукції, що реалізується; не допускається до реалізації неякісна продукція з порушеним маркуванням, ушкодженою упаковкою.
Значне місце відведене питанням санітарного режиму утримання приміщень магазинів, обладнання, реманенту, дотримання співробітниками правил особистої гігієни, своєчасності та повноти проходження медичних оглядів.