Фрешмаркет "Брусничка" - офіційний сайт Прес-центр Прострочених товарів у «Брусничках» стало менше

Прострочених товарів у «Брусничках» стало менше


15.01.2014

Просроченных товаров в «Брусничках» стало меньше

У січні 2014 торговельна мережа «Брусничка» підвела підсумки програм «Фрешконтроль» і «Контроль ціни», спрямованих на підвищення якості реалізованої продукції та рівня сервісу у фрешмаркетах .
Програма «Фрешконтроль» стартувала 1 листопада 2012 року. Відповідно до її умов покупець, який виявив товар з вичерпаним терміном придатності, отримує грошову винагороду. Для цього купувати товар не потрібно. Його необхідно показати адміністратору, не виходячи з торгового залу.

Програма «Контроль ціни» на постійній основі діє з 15 січня 2013 року. Якщо вартість товару на касі не відповідає ціннику в торговому залі, клієнт отримує компенсацію і додатковий подарунок . Для чого необхідно показати чек з покупкою і цінник в торговому залі представнику адміністрації магазину .

За рік роботи програм вдалося досягти вагомих результатів:
- Покупці отримали реальну можливість впливати на рівень сервісу та якість товарів;

- Мережа стимулювала клієнтів фрешмаркетів брати активну участь у поліпшенні якості роботи магазинів;

- Створена додаткова мотивація для персоналу магазинів ;

- Врегулювання конфліктних ситуацій і вирішення питань на користь споживача відбувається безпосередньо в магазині, без залучення сторонніх організацій ;

- Підвищилася лояльність клієнтів ;

- За рахунок роботи народних контролерів та підвищення рівня відповідальності співробітників істотно скоротилася кількість продукції, яка не відповідає стандартам фрешмаркету .

Торгова мережа «Брусничка» вітає ініціативи народного контролю і закликає своїх клієнтів брати активну участь у підвищенні якості роботи магазинів , повідомляти на гарячу лінію 0 800 509 777 або в офіційні групи фрешмаркетів у соціальних мережах про всі невідповідності в роботі магазинів.


Повернення до списку

Новости
«Брусничка» открыла 125-й фрешмаркет
23.04.2014
Новый магазин сети торжественно открылся 19.04.2014 в поселке Краснокутск Харьковской области.
«Брусничка» запустила ТВ-рекламу
14.04.2014
11 апреля 2014 года стартовала национальная рекламная кампания украинской сети фрешмаркетов «Брусничка».
«Брусничка» начала продажу детских соков СТМ
08.04.2014
В апреле 2014 г. сеть магазинов «Брусничка» расширила ассортимент товаров СТМ «Брусничная коллекция».
Сеть «Брусничка» расширяется
01.04.2014
29 марта 2014 года торговая сеть «Брусничка» открыла первый фрешмаркет в городе Белозерск Донецкой области.
Контроль якості
Фрешмаркет

FreshCard
Карта магазинів
Фотогалерея

Вгору