Прострочених товарів у «Брусничках» стало менше
15.01.2014 |

У січні 2014 торговельна мережа «Брусничка» підвела підсумки програм «Фрешконтроль» і «Контроль ціни», спрямованих на підвищення якості реалізованої продукції та рівня сервісу у фрешмаркетах .
Програма «Фрешконтроль» стартувала 1 листопада 2012 року. Відповідно до її умов покупець, який виявив товар з вичерпаним терміном придатності, отримує грошову винагороду. Для цього купувати товар не потрібно. Його необхідно показати адміністратору, не виходячи з торгового залу.
Програма «Контроль ціни» на постійній основі діє з 15 січня 2013 року. Якщо вартість товару на касі не відповідає ціннику в торговому залі, клієнт отримує компенсацію і додатковий подарунок . Для чого необхідно показати чек з покупкою і цінник в торговому залі представнику адміністрації магазину .
За рік роботи програм вдалося досягти вагомих результатів:
- Покупці отримали реальну можливість впливати на рівень сервісу та якість товарів;
- Мережа стимулювала клієнтів фрешмаркетів брати активну участь у поліпшенні якості роботи магазинів;
- Створена додаткова мотивація для персоналу магазинів ;
- Врегулювання конфліктних ситуацій і вирішення питань на користь споживача відбувається безпосередньо в магазині, без залучення сторонніх організацій ;
- Підвищилася лояльність клієнтів ;
- За рахунок роботи народних контролерів та підвищення рівня відповідальності співробітників істотно скоротилася кількість продукції, яка не відповідає стандартам фрешмаркету .
Торгова мережа «Брусничка» вітає ініціативи народного контролю і закликає своїх клієнтів брати активну участь у підвищенні якості роботи магазинів , повідомляти на гарячу лінію 0 800 509 777 або в офіційні групи фрешмаркетів у соціальних мережах про всі невідповідності в роботі магазинів.