«Брусничка» запустила TV-рекламу
14.04.2014 |
11 квітня 2014 стартувала національна рекламна кампанія української мережі фрешмаркетів «Брусничка».
Рекламні ролики, які тепер будуть транслювати головні телеканали України, являють собою короткі комедійні замальовки, головними героями яких стають сімейні пари та їх сусіди. Основний слоган кампанії: «Завітай до сусідів!».
Ключовий акцент позиціонування мережі згідно рекламної концепції - близькість до клієнтів: аромати свіжої випічки і апетитної кулінарії з «Бруснички» відчуваються в кожній квартирі, викликають бажання відвідати магазин, а зробити це так само просто і приємно, як заглянути до доброго сусіда.
Ідею «сусідства» вирішено просувати не тільки по телебаченню. Зміни торкнуться дизайну акційних листівок, зовнішньої реклами та інтер'єру магазинів.