Власна торгова марка

<="" span="">


Перевагою для наших покупців є нижча ціна, ніж на аналогічні товари відомих брендів, при незмінно високій якості продукції. Значне зниження собівартості продукції досягається за рахунок зменшення витрат на рекламу та маркетинг, за рахунок ефективнішого просування товару на місці продажів. У такий спосіб ми досягаємо зниження ціни на продукти ВТМ на 15-20% у порівнянні з аналогічними товарами інших торгівельних марок.

При цьому торгівельна мережа гарантує незмінно високий рівень якості, тому що Компанія отримує більший контроль над виробництвом, транспортуванням, упакуванням та маркуванням товару. Ми контролюємо якість продукції від процесу виробництва на заводі до надходження товару на полиці магазинів «Брусничка». Наші ВТМ створені спеціально для покупців, і полегшують вибір у кожній товарній категорії. Завдяки знанню своєї аудиторії, ми гнучкіше реагуємо на запити споживачів, забезпечуючи стабільну якість при низькій ціні.

Успішне виробництво товарів під ВТМ нашої торгівельної мережі було відзначене не тільки покупцями (про що свідчать продажі), але й експертами роздрібного ринку. В 2011 році торгівельна мережа «Брусничка» стала переможцем Національної премії «Private Label - 2011» у номінації «Внесок у розвиток товарної категорії».

Цією премією були відзначені мережі та виробники, які внесли найбільший вклад у розвиток ринку ВТМ в Україні. Було подано більше 75 заявок на участь у Національній премії. У конференції брали участь 250 керівників виробничих, дистриб'юторських компаній, а також керівники напрямків ВТМ провідних роздрібних мереж України.

На полицях магазинів «Брусничка» присутні 2 власні торгівельні марки:

ТМ «Бруснична колекція»

Це більше ніж 50 товарів високої якості, що поставляються виробниками - лідерами у своїй галузі. Асортимент товарів ВТМ розроблений з урахуванням потреб покупців мережі та покликаний задовольнити найвимогливішого клієнта.

ТМ «Просто»

Це більше 200 соціальних товарів у 40 різних категоріях. Асортимент продукції сформований з урахуванням повсякденного попиту. Відмінними характеристиками товарів є незмінно низька ціна та гарантована якість.

Новости
«Брусничек» стало больше
02.12.2014
Согласно стратегии развития, утвержденной в 2013 году, 29 ноября 2014 торговая сеть «Брусничка» открыла 2 новых фрешмаркета в Днепропетровской и Донецкой областях.
«Брусничка» открылась в Комсомольске
25.11.2014
22 ноября 2014 года компания «Украинский Ритейл» открыла фрешмаркет «Брусничка» в Полтавской области.
«Брусничка» адаптирует свой сайт для слабовидящих
24.11.2014
20 ноября 2014 года в канун международного дня инвалидов торговая сеть «Брусничка» запустила раздел сайта для слабовидящих людей.
Слепые дегустации прошли во фрешмаркетах «Брусничка»
19.11.2014
15 ноября 2014 года торговая сеть «Брусничка» в магазинах Днепропетровска и Харькова провела слепые дегустации рыбных консервов и майонезов.
Контроль якості
Фрешмаркет

FreshCard
Карта магазинів
Фотогалерея




Вгору