Вхід
в особистий кабінет
Номер карти:

Пароль:

Реєстрація
Oтримати пароль

Правила програми

Чим більше покупок Ви робите у «Брусничці» – тим більше бонусів повертаєте на свій рахунок. А скориставшись нашими Спецпропозиціями, Ви отримуєте можливість у кілька разів збільшити кількість бонусів!

Умови участі у Програмі

Як стати учасником Програми?
  1. Вам необхідно здійснити покупку в магазині «Брусничка» на суму більше 75 гривень **. Після цього касир видасть Вам карту і анкету, в якій також міститься повідомлення про внесення Ваших персональних даних у базу.

    ** Якщо інший спосіб не передбачений додатковими діючими акціями.

  2. Вам необхідно заповнити та підписати анкету з повідомленням. ОБОВ'ЯЗКОВО впишіть в анкету номер Вашої картки, без нього ми не зможемо здійснити реєстрацію. Анкету можна заповнити в магазині або зробити це вдома і принести наступного разу. Якщо у Вас анкета з конвертом, необхідно відривну частину анкети відкріпити і зберегти, тому що на ній зазначена важлива інформація - номер карти і пароль для входу до Вашого Особистого кабінету на сайті.
  3. Заповнену і підписану анкету з повідомленням необхідно передати касиру. Через деякий час Ваші анкетні дані будуть внесені у базу, після цього Ви зможете використовувати накопичені на своїй карті бонуси. Без заповнення та здачі анкети Ви зможете накопичувати бонуси, проте скористатися ними стане можливим тільки після занесення Ваших анкетних даних у базу.
  4. Ви можете самостійно зареєструвати карту тут: http://brusnichka.com.ua/pokupatelyam/freshcard/reg.php Заповніть всі поля і не забудьте встановити позначку в графі «Погоджуюся з правилами програми FreshCard».
  5. Кожний учасник Програми може зареєструвати на своє ім'я тільки одну карту, але має можливість об'єднати свій бонусний рахунок з бонусними рахунками членів своєї родини, які також є учасниками Програми, для створення єдиного Сімейного рахунку.
Як правильно заповнити анкету?
  1. Усі поля в анкеті є обов'язковими для заповнення та повинні бути заповнені розбірливо. Тільки за цієї умови Ви станете зареєстрованим учасником Програми та зможете обмінювати накопичені Вами бонуси на знижки та Товари з Каталогу.
  2. Кожна анкета повинна містити особистий підпис учасника в спеціальній графі. Ставлячи свій підпис під заповненою анкетою, Ви підтверджуєте, що ознайомилися та погодилися із Правилами учасника Програми та зобов'язуєтеся їх дотримуватись, а також даєте дозвіл на обробку Ваших персональних даних.
Коли я можу почати користуватися картою та використовувати накопичені бонуси?
  1. Картою Ви можете користуватися відразу після її одержання. Покупка, за яку Ви отримали карту, також записується на рахунок карти, тобто після першого використання карти на Вашому рахунку вже буде не менше 75 бонусів.
  2. Використовувати накопичені бонуси Ви зможете тільки після внесення Ваших персональних даних у систему. Ми рекомендуємо якомога швидше заповнити анкету та передати її касирові, щоб ми могли оперативно внести Ваші дані в систему.
Як створити Сімейний бонусний рахунок?
  1. Існує можливість об'єднання декількох карт в один Сімейний бонусний рахунок. Для цього необхідно написати заяву від кожного члена родини і також помістити їх у бокс із логотипом Програми (бланк заяви можна скачати тут або отримати у касира в магазині).
  2. Одразу після об’єднання Ваших карт у Сімейний рахунок ви отримаєте СМС-повідомлення.
  3. Після підтвердження об'єднання рахунків, для кожної карти Вам необхідно вказати права для здійснення операцій: а) тільки нарахування бонусів; б) тільки списання бонусів; в) нарахування та списання бонусів. Після цього в системі проводиться їх злиття.
  4. Переглянути історію покупок по кожній карті можна у Розділі меню «Мій бонусний рахунок» Вашого Особистого кабінету.
  5. Ви можете розірвати Сімейний рахунок аналогічно сценарію його об'єднання через заяву та підтвердження у Контакт-центрі. Для цього процесу досить заяви від одного учасника Сімейного рахунку. Баланси карт при цьому розділяються відповідно до бонусів, пов'язаних із транзакціями за кожною конкретною картою.
Де я можу одержати інформацію про стан мого бонусного рахунку?
  1. Перевірити кількість накопичених бонусів Ви можете, відкривши у Вашому Особистому кабінеті Розділ меню «Мій бонусний рахунок» та перейшовши у вкладку «Мій рахунок». Якщо Ви є учасником Сімейного рахунку, то переглянути інформацію про його стан можна, перейшовши у вкладку «Мій Сімейний рахунок» цього ж Розділу меню.
  2. Щораз, роблячи покупки в мережі «Брусничка», Ви зможете відстежувати кількість накопичених Вами бонусів, знаходячи дану інформацію на Вашому чеку.
  3. Інформацію про стан бонусного рахунку також можна одержати, подзвонивши у Контакт-центр за номером телефону 0-800-509-777 (усі дзвінки за даним номером зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні) та назвавши оператору Ваші П.І.Б., номер карти та кодове слово.
Які можливості надає мені Особистий кабінет?
  1. Кожен учасник Програми FreshCard разом з анкетою і карткою отримує пароль для доступу у свій Особистий кабінет на нашому сайті http://brusnichka.com.ua/freshcard (форма входу зліва).
  2. Щоб увійти у свій Особистий кабінет, необхідно ввести у форму для входу номер Вашої FreshCard та персональний пароль.
  3. Заходячи у свій Особистий кабінет, Ви маєте можливість:
    • перевірити кількість накопичених бонусів та строк їх дії;
    • вивчити список діючих акцій та Спецпропозицій;
    • переглянути свої персональні дані, залишені Вами при заповненні анкети;
    • замінити отриманий Вами первісно стандартний пароль на свій власний унікальний;
    • переглянути список карт, підкріплених до Вашого бонусного рахунку (у випадку створення Сімейного рахунку), а також історію покупок за кожною картою;
    • скачати бланки заяв для виконання дій у рамках Програми.
  4. Також перед Вами відкриваються додаткові можливості особисто взяти участь у розвитку Програми та отримати за це додаткові бонуси на Ваш рахунок.
    • Візьміть участь в інтерактивних конкурсах та отримайте можливість не тільки одержати бонуси у подарунок, але й виграти коштовні призи.
    • Допоможіть нам поліпшити якість обслуговування в мережі «Брусничка» - висловіть свою особисту думку в Розділі меню «Поділитися думкою» та отримайте на свій рахунок додаткові бонуси.
  5. У випадку втрати відривної частини анкети з номером карти та паролем від Особистого кабінету, необхідно подзвонити в Контакт-центр за номером телефону 0-800-509-777 (усі дзвінки за даним номером зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні), назвати свої П.І.Б., номер карти та кодове слово, зазначене Вами в анкеті. Після ідентифікації Вас у системі оператор надішле Вам новий пароль зручним для Вас способом (SMS або e-mail).
Що робити, якщо моя карта загублена або ушкоджена?
  1. При втраті або ушкодженні карти Вам необхідно звернутися у Контакт-центр за номером телефону 0-800-509-777 (усі дзвінки за даним номером зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні) для блокування карти, при цьому назвавши оператору свої П.І.Б., номер карти та кодове слово, зазначене Вами в анкеті.
  2. При цьому всі операції за такою картою стають недоступні. Розблокування карти не проводиться.
  3. Оператор зафіксує в системі факт блокування закріпленої за Вами карти та опише Вам перелік подальших дій для одержання нової карти у будь-якому зручному для Вас магазині мережі «Брусничка».
  4. Перша заміна карти при її втраті здійснюється безкоштовно. У випадку повторної втрати карти одержати нову буде можливо після здійснення Вами покупки на суму не менше 75 гривень. При одержанні Вами нової карти бонусний рахунок старої карти зберігається та переноситься на нову карту.
  5. Ви маєте право припинити свою участь у Програмі у будь-який час, написавши письмову заяву та передавши її касиру. У цьому випадку участь у Програмі припиняється, рахунок та карта блокуються, а бонуси анулюються.
Що робити, якщо мою Карту заблокували?

Якщо Вашу Карту заблокували, необхідно зателефонувати за номером Гарячої лінії 0 800 509 777, (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних телефонів у межах України є безкоштовними), дізнатися причину блокування Картки та уточнити дії з її розблокування.

Правила нарахування та використання бонусів

Яким чином за покупку нараховуються бонуси?
  1. Для нарахування на Ваш рахунок бонусів за здійснення покупки Ви обов'язково повинні пред'явити касиру свою карту під час сканування товарів.
  2. Бонуси нараховуються на бонусний рахунок з розрахунку 1 гривня = 1 бонус. Приміром, якщо сума чека 75 гривень, на рахунок зараховується 75 бонусів.
  3. У рамках акцій бонуси нараховуються у наступному порядку:
    • покупка продукції у фреш-кафе: за покупку продукції фреш-кафе бонуси нараховуються також з розрахунку 1 гривня=1 бонус при пред'явленні карти;
    • покупка продукції ВТМ: при покупці товарів ТМ «Просто» ви одержуєте 1,5 бонуса за кожну витрачену гривню, а при покупці товарів ТМ «Бруснична колекція» - 2 бонуси за кожну витрачену гривню. При покупці будь-якої продукції ТМ «Просто» та/або ТМ «Бруснична колекція» на суму 30 гривень та більше Ви отримуєте на рахунок 2,5 бонуси за кожну витрачену гривню!
    • Акція «Персональний бонус». 1000 бонусів у подарунок у День Вашого народження! Ці бонуси стають активними одразу, і Ви можете їх витратити.
    • Спецпропозиції. Збільшення кількості бонусів за покупку товарів за Спецпропозиціями, що діють у мережі. З усіма існуючими Спецпропозиціями та схемою нарахування бонусів за ними можна ознайомитися, відвідавши Розділ меню «Мої пропозиції» Особистого кабінету або безпосередньо в магазинах мережі.
  4. Бонуси за покупку, яка оплачується у тому числі бонусами, нараховуються на рахунок, тільки виходячи з кінцевої суми покупки після урахування знижки за рахунок списаних бонусів. Додаткові бонуси за певні (акційні) позиції нараховуються на вартість позиції до урахування всіх знижок, у тому числі й за бонуси. Бонуси не нараховуються за покупку тютюнових виробів.
Як я можу використовувати накопичені мною бонуси?
  1. Ви маєте право використовувати бонуси, які є на Вашому рахунку, протягом усього періоду дії програми FreshCard.
  2. Право обмінювати накопичені бонуси наступає тільки після занесення в систему персональних даних покупця.
  3. Ви можете оплатити бонусами частину суми покупки або повністю всю суму покупки з розрахунку 1 бонус = 1 копійка. При цьому розмір знижки не може зменшити вартість товару нижче рівня 0,01 грн.
  4. Накопичені бонуси не можуть бути отримані в грошовому еквіваленті. При поверненні товару, купленого в обмін на накопичені бонуси, списані при оплаті бонуси повертаються на бонусний рахунок клієнта. Бонуси, нараховані за покупку, яка проводилася за готівкові кошти, при поверненні товару списуються з бонусного рахунку клієнта.
  5. У випадку об'єднання декількох карт у Сімейний рахунок бонуси можуть бути списані тільки з карт, для яких установлений статус «Нарахування та списання бонусів» або «Списання бонусів».
  6. Бонусами неможна оплатити алкоголь і тютюнові вироби.
Який термін дії бонусів на рахунку?
  1. Бонуси нараховуються на рахунок у момент покупки, однак при виникненні проблем зі зв'язком із системою, бонуси зарахуються в момент відновлення зв'язку. Бонуси стають активними для використання тільки через 15 днів після здійснення покупки.
  2. Період активності бонусів на Вашому рахунку - 2 роки з дати їх зарахування. Невикористані протягом даного періоду бонуси анулюються та відновленню не підлягають.
  3. Якщо давність будь-якої бонусної операції за картою перевищила 365 днів, то карта блокується. Через 90 днів після блокування карта деактивується, при цьому бонусний рахунок, прив'язаний до карти, обнуляється та закривається.
  4. Якщо протягом 90 днів з моменту блокування карти клієнт звертається для розблокування карти та бонусного рахунку, написавши відповідну заяву, карта та бонусний рахунок активуються. Розблокування карти можливе тільки 1 раз.
Що відбувається з моїми бонусами під час повернення товару?

Під час повернення товару, за який були нараховані бонуси, ці бонуси анулюються згідно з умовами, на яких вони були нараховані. Якщо Ви повертаєте товар, за який заплатили бонусами, то ці бонуси не повертаються на Ваш рахунок.

Якщо я забув Карту, чи зможуть мені нарахувати бонуси за чеком пізніше?

Для нарахування бонусів за покупку наявність карти є обов'язковою.

Правила учасника Програми

Будь ласка, ознайомтесь з офіційними Правилами учасника ПрограмиFreshCard. Виражаючи свою згоду з даними Правилами, Ви підтверджуєте Ваше ознайомлення з ними та зобов'язуєтеся їх виконувати.

Заповнюючи та підписуючи анкету, Ви також підтверджуєте свою однозначну згоду із Правилами учасника Програми та зобов'язуєтеся їх виконувати.

Ці Правила учасника Програми лояльності (далі «Правила») визначають умови участі у програмі лояльності «FreshCard» (далі «Програма») на території України. Заповнюючи та підписуючи Анкету для участі у Програмі, Учасник підтверджує повну згоду та прийняття умов цих Правил Програми, зобов'язуючись їх виконувати.

ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ РІТЕЙЛ» (далі «Оператор») розуміє важливість виконання Правил Програми лояльності «FreshCard», тому ознайомлює її Учасників з даними правилами.

У цих Правилах використовуються наступні терміни:

Програма (Програма лояльності «FreshCard») – постійно діюча акція, яку проводить Оператор та Партнери в рамках установлених Правил Програми.

Правила Програми – всі пункти, прописані у даному документі, що становлять собою умови акції (Програми).

Покупець – фізична особа, що виявила бажання стати Учасником Програми відповідно до Правил Програми, але що ще не підтвердила цей намір виконанням усіх вимог зі вступу у Програму, викладених у цих Правилах Програми.

Учасник Програми (Учасник) – фізична особа, що підтвердила свій намір брати участь у Програмі, виконавши вимоги зі вступу у Програму, викладені у цих Правилах Програми.

Оператор – ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ РІТЕЙЛ» – юридична особа, що є організатором Програми та володіє виключними правами з оголошення, проведення, зміни та припинення Програми, та її уповноважені представники.

Партнер – юридична особа, що уклала з Оператором угоду про приєднання до Програми.

Реєстраційний пакет – пакет документів, що видається Учаснику при здійсненні ним у Місці проведення Програми покупки товарів на суму більше 75 гривень або пред'явленні пенсійного посвідчення (для пенсіонерів). Реєстраційний пакет містить Карту, паперову Анкету, інформаційну листівку з коротким описом Правил Програми та письмове Повідомлення про внесення Персональних даних Учасника в базу Оператора.

Карта (у тому числі Партнерська) – пластикова інформаційно-облікова карта, що надається Учаснику Програми Оператором або Партнером відповідно до Правил Програми.

Місця проведення – це магазини Оператора та/або інші місця реалізації Програми Оператором або Партнером. Перелік Місць Проведення із вказівкою їх місцезнаходження публікується на Сайті Програми. Перелік Місць Проведення може бути змінений без попереднього повідомлення Учасника.

Спеціальні Акції – будь-які спеціальні (крім постійно діючої) акції, які проводяться в Місці проведення Програми, носять загальний або локальний характер та організатором яких є Оператор.

Привілей – заохочення Оператором Учасника Програми за накопичення Бонусів відповідно до Правил Програми. Обсяг Привілею визначається кількістю накопичених Учасником Бонусів на Бонусному рахунку. Привілей може бути виражений у зменшенні Оператором для Учасника вартості товарів (знижка) або в іншому матеріальному благу або спеціальній пропозиції для Учасників згідно із Правилами Програми. Розмір знижки визначається Учасником самостійно та не може зменшити вартість товару нижче рівня 0,01грн. Крім того, для товарів, роздрібні ціни на які підлягають державному регулюванню, їх вартість із урахуванням знижки не може бути менше встановленої мінімальної роздрібної ціни.

Товар, обраний Учасником у якості Привілею – товар (або послуга), що бере участь у Програмі, який може бути замовлений Учасником при накопиченні ним необхідної кількості Бонусів та перелік яких зазначений у Каталозі.

Каталог – інформаційний каталог, розміщений на Сайті Програми за адресою: brusnichka.com.ua, у якому зазначений перелік товарів, що надаються Учаснику в якості Привілеїв за накопичення Бонусів.

Сайт Програми (або Сайт) – Інтернет-сайт, що знаходиться за адресою: brusnichka.com.ua, за допомогою якого здійснюється інформаційна підтримка Учасника в рамках Правил Програми.

Особистий кабінет – персональний розділ Сайту, який містить дані для авторизації Учасника (номер Карти та пароль), необхідні для ідентифікації Учасника при використанні ним Сайту та отриманні Привілеїв у рамках Програми, а також його Персональні дані та іншу персоналізовану інформацію.

Персональні дані – інформація про Учасника, надана ним Оператору при заповненні Анкети (або яким-небудь іншим шляхом), та яка дозволяє ідентифікувати цього Учасника в рамках Програми.

Система – означає інформаційний ресурс Програми, що знаходиться у Оператора (або в одного з уповноважених осіб Оператора) та містить відомості, необхідні для реалізації Програми в рамках її Правил.

Бонус – одиниця, використовувана Оператором в облікових цілях, що зараховується на Бонусний рахунок за придбання Учасником товарів у магазинах Оператора або інших товарів/послуг Оператора або Партнера в інших Місцях проведення. Бонус визначає обсяг прав Учасника на одержання Привілеїв.

Бонусний рахунок – сукупність облікових та інформаційних даних про Учасника в Системі, про наданих йому Оператором або Партнером Привілеях, кількість нарахованих та списаних Бонусів та поточний баланс Бонусів; Бонусний рахунок відкривається на ім'я Учасника відповідно до цих Правил Програми.

Сімейний рахунок – сукупність Бонусних рахунків Учасників, що є членами однієї родини, об'єднаних Оператором в один Бонусний рахунок на підставі заяви, отриманої від кожного Учасника, після підтвердження Оператором можливості цієї дії в рамках Правил Програми.

Спеціальна відмітка – відмітка на електронній сторінці документа - Анкеті Учасника Програми на Сайті, яка, у свою чергу:
- Не дозволяє обробку персональних даних Учасника, поки він не виконає дій, що підтверджують надання ним відповідної згоди; - Забезпечує реєстрацію дій Учасника та цілісність протоколів реєстрації таких дій.

Повідомлення – паперовий або електронний документ, що містить письмове повідомлення Учасника Програми лояльності «FreshCard» про збір та обробку персональних даних особи у Базі персональних даних «Учасники програми лояльності «FreshCard»» ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ РІТЕЙЛ», а також про інші відомості, про яких підлягають інформуванню суб'єкти персональних даних згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.06.2012 р.

Анкета – паперова реєстраційна форма, яка видається Учаснику для заповнення в Місці проведення, заповнення всіх полів якої є заявою особи, яка підтверджує намір стати Учасником Програми, що він виражає однозначну згоду з усіма Правилами Програми та дає дозвіл на зберігання, обробку та використання Оператором даних Учасника (як персональних, так і загальнодоступних), які перебувають в Анкеті. Повний текст Правил Програми розміщається в загальнодоступному місці в Місцях проведення та на сайті Програми.

Кодове слово – слово російською мовою, що складається мінімум із трьох букв, особисто вказується Учасником при заповненні Анкети, яке необхідно назвати оператору Контакт-центру у випадку звернення Учасника в Контакт-центр з будь-якого питання, пов'язаного з виконанням Правил Програми.

Контакт-центр – телефонний центр обслуговування Учасників. Номер телефону Контакт-центру – 0 800 509 777. Час роботи – з 8:00 до 22:00 без перерви та вихідних.

1.  ЗАГАЛЬНІ УМОВИ УЧАСТІ У ПРОГРАМІ
  1. 1.1.   Учасником Програми може стати будь-яка дієздатна фізична особа, що досягла 18-річного віку та проживає на території України.
  2. 1.2.   Для того щоб стати Учасником Програми, Покупцеві необхідно в магазинах Оператора зробити покупку на суму не менше 75 (сімдесяти п'яти) гривень або пред'явити пенсійне посвідчення (для пенсіонерів), після чого отримати у представника Оператора Реєстраційний пакет, ознайомитися з даними Правилами Програми та виконувати всі викладені в них вимоги.
  3. 1.3.   Анкету Учасник зобов'язаний заповнити зручним для нього способом: паперовий варіант Анкети з Реєстраційного пакета або електронний варіант Анкети на Сайті. У випадку заповнення паперової Анкети, Учасник зобов'язаний правдиво та розбірливо заповнити всі поля Анкети, поставити свій особистий підпис у спеціальній графі Анкети та передати її представнику Оператора на касі. Від паперової Анкети Учасник зобов'язаний відкріпити відривну частину, на яку нанесений номер Карти та пароль для входу в Особистий кабінет на Сайті, та зберегти її, тому що на ній міститься важлива інформація, яка може знадобитися Учаснику, у т.ч. і контактні дані для зв'язку з Оператором.
  4. 1.4.   У Реєстраційному пакеті знаходиться паперове Повідомлення Учасника Програми лояльності «FreshCard» про збір та обробку його персональних даних, а також про інші відомості, про які підлягають інформуванню суб'єкти персональних даних згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.06.2012 р. Учасник зобов'язаний ознайомитися з текстом даного Повідомлення.
  5. 1.5.   У випадку заповнення електронної Анкети на Сайті, Учасник зобов'язаний ознайомитися з текстом електронного Повідомлення, посилання на яке міститься у тексті Анкети. Після збереження електронної Анкети, з попереднім проставлянням у ній Спеціальної відмітки, Учаснику буде додатково відправлене Повідомлення на адресу електронної пошти, яка зазначена ним при заповненні Анкети.
  6. 1.6.   Проставлянням Спеціальної відмітки в електронній Анкеті на Сайті після заповнення своїх даних у ній, Учасник підтверджує свою згоду із Правилами учасника Програми та дає свою добровільну згоду на обробку його персональних даних, а також підтверджує те, що він ознайомлений із Повідомленням. Підписанням паперової Анкети після заповнення своїх даних у ній, Учасник також підтверджує свою згоду із Правилами учасника Програми та дає свою добровільну згоду на обробку його персональних даних, а також підтверджує те, що він ознайомлений з Повідомленням.
  7. 1.7.   Якщо Покупцем заповнені не всі поля в Анкеті, та/або відсутній його особистий підпис в Анкеті, то Анкета вважається недійсною, та участь у Програмі для даного Покупця не наступає. У випадку виявлення подібного роду Анкет, Оператор має право зв'язатися з таким Покупцем та сповістити його про необхідність повторно коректно заповнити Анкету в Місцях проведення. У цьому випадку участь у Програмі даного Покупця наступає після одержання Оператором коректно заповненої та підписаної ним Анкети.
  8. 1.8.   Якщо Покупець, що виявив бажання стати Учасником Програми, відмовляється від заповнення Анкети – його участь у Програмі не наступає.
  9. 1.9.   Покупець зобов'язаний вказати в Анкеті Кодове слово та запам'ятати його.
  10. 1.10.   Кожний Покупець має право зареєструвати на своє ім'я тільки одну Карту. У випадку реєстрації Покупцем декількох Карт, дійсною вважається та Карта, яка була оформлена першою, а інші Карти визнаються недійсними. Бонуси, накопичені на Бонусному рахунку з використанням недійсних Карт, анулюються.
  11. 1.11.   Карта може видаватися Покупцю Партнером Програми – Партнерська карта. У цьому випадку, крім даних Правил, Покупець зобов'язаний ознайомитися та підписати угоду з Партнером
2.  СТВОРЕННЯ СІМЕЙНОГО РАХУНКУ
  1. 2.1.   Учасник має право об'єднати свій Бонусний рахунок з Бонусними рахунками членів своєї родини, які також є Учасниками Програми. Для створення єдиного Сімейного рахунку відповідні письмові заяви від кожного з Учасників необхідно передати представнику Оператора на касі (скачати заяву).
  2. 2.2.   Учасники зобов'язані підтвердити об'єднання рахунків співробітнику Контакт-центру та указати права на здійснення операцій для кожної Карти.
  3. 2.3.   Учасник має право переглянути історію зарахування та списання Бонусів за кожною Картою Сімейного рахунку в розділі меню «Мій бонусний рахунок» Особистого кабінету, відкривши вкладку «Мій Сімейний рахунок».
  4. 2.4.   Учасник має право розірвати Сімейний рахунок аналогічно сценарію його об'єднання через заяву та підтвердження у Контакт-центрі. Для цього процесу досить заяви від одного Учасника (скачати заяву). Бонусні рахунку Карт при цьому розділяються відповідно до Бонусів, пов'язаних із транзакціями за кожною конкретною Картою.
  5. 2.5.   У випадку об'єднання декількох Карт у Сімейний рахунок, Бонуси можуть бути списані тільки з Карт, для яких установлено право на здійснення операцій «Нарахування та списання» або «Списання».
3.  ВИКОРИСТАННЯ САЙТУ ПРОГРАМИ
  1. 3.1.   На Сайті Програми Оператор розміщує найбільш повну інформацію про Програму з урахуванням останніх відновлень, змін та доповнень, список Партнерів, Особисті кабінети Учасників. Зазначена інформація може надаватися Оператором Учаснику також іншими засобами зв'язку.
  2. 3.2.   Кожний Учасник Програми разом з Анкетою та Картою одержує пароль для доступу в Особистий кабінет на Сайті. Login Учасника є номер Карти.
  3. 3.3.   Особистий кабінет дозволяє Учаснику довідуватись про інформацію про стан Бонусного Рахунку, переглядати свої Персональні дані, змінювати пароль доступу в Особистий кабінет, а також отримувати від Оператора повідомлення про Програму.
  4. 3.4.   Доступ в Особистий кабінет з'являється в Учасника з моменту занесення його Персональних даних у Систему.
  5. 3.5.   У випадку втрати пароля від Особистого кабінету, Учасник має право одержати новий пароль через Сайт (якщо в нього уже є доступ в Особистий кабінет) або звернувшись у Контакт-центр Програми (якщо в Учасника ще немає доступу до Особистого кабінету).
4.  ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
  1. 4.1.   Метою збору та обробки Персональних даних Учасника є забезпечення реалізації цивільно-правових правовідносин між Учасником та ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ РІТЕЙЛ». Персональні дані Учасників обробляються відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. № 2297 (Закон № 2297).
  2. 4.2.   Надаючи Оператору Анкету, яка містить Персональні дані, або надаючи ці дані яким-небудь іншим способом, та/або виконуючи які-небудь дії в рамках Програми, Учасник виражає свою однозначну згоду із Правилами Програми та участю у ній.
  3. 4.3.   Учасник повідомляється про те, що його персональні дані включені у базу персональних даних «Учасники програми лояльності «FreshCard» ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ РІТЕЙЛ»», для чого після заповнення та підписання паперової Анкети, що включає, по факту її заповнення Учасником, згоду на використання персональних даних останнього, отримує Повідомлення про внесення Персональних даних Учасника у базу Оператора у паперовому виді.
  4. 4.4.   Учасник також дає згоду на використання його Персональних даних для одержання рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про Спеціальні Акції, розіграші, іншої інформацію про діяльність Оператора (його пов'язаних осіб, Партнерів). Для цілей, передбачених даним пунктом, Оператор має право направляти листи, повідомлення та матеріали на поштову адресу, e-mail Учасника, а також відправляти Sms-Повідомлення, здійснювати дзвінки за зазначеним в Анкеті телефонним номером.
  5. 4.5.   Розпорядником бази персональних даних «Учасники програми лояльності «FreshCard» ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ РІТЕЙЛ» є ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ РІТЕЙЛ» та ТОВ «СПЄКЛ» (ЕДРПОУ 25397547), яке здійснює часткову обробку персональних даних на підставі Договору № 1/04 від 23.10.2012 р.
  6. 4.6.   Змінити Персональні дані (номер телефону і т. ін.) Учасник може шляхом надсилання Оператору письмової заяви, бланк якої Учасник може отримати у магазині Оператора або скачати на Сайті. Заяву необхідно передати представнику Оператора на касі. Після отримання Оператором заяви від Учасника, співробітник Контакт-центру зобов'язаний зв'язатися з ним для підтвердження зміни Персональних даних, запросивши при цьому Кодове слово, зазначене Учасником в Анкеті.
  7. 4.7.   Учасник визнає, що у випадку халатного відношення Учасником до безпеки та захисту його Персональних даних та даних для авторизації в Особистому кабінеті треті особи можуть отримати несанкціонований доступ до Особистого кабінету, у тому числі до Персональних та інших даних Учасника. Оператор не несе відповідальність за збиток, заподіяний таким доступом.
  8. 4.8.   Оператор не несе відповідальність за шкоду або збиток, які нанесені Учаснику або третім особам у результаті помилкового розуміння або нерозуміння умов даних Правил, інструкцій або вказівок про порядок використання Сайту, відносно розміщення даних та інших технічних питань.
  9. 4.9.   Учасник відповідає за справжність наданих ним в Анкеті Персональних даних, а також за внесені в них зміни, викладені в заяві про внесення змін у Персональні дані, у випадку його подачі Учасником.
  10. 4.10.  Після припинення даної Програми або після припинення участі в ній кого-небудь із Учасників Програми ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ РІТЕЙЛ» продовжує обробку їх персональних даних з метою виконання норм цивільного, господарського, податкового та іншого чинного законодавства України. Таким чином, правовідносини між Оператором та Учасниками Програми в частині обробки персональних даних та виконання норм вищевказаного законодавства продовжують тривати до знищення у встановленому порядку таких персональних даних власником бази персональних даних «Учасники програми лояльності «FreshCard» ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ РІТЕЙЛ».
5. ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ БОНУСІВ
  1. 5.1.   Бонуси нараховуються на Бонусний рахунок Учасника пропорційно вартості покупок, зроблених Учасником у магазинах Оператора з розрахунку 1 (одна) гривня = 1 (один) бонус.
  2. 5.2.   Бонуси нараховуються за покупку будь-яких товарів (крім отриманих у якості Привілею), наявних в асортименті у магазинах Оператора, за винятком тютюнової продукції.
  3. 5.3.   Для нарахування Бонусів Учасник повинен повідомити представника Оператора на касі безпосередньо перед здійсненням покупки про те, що дана покупка є угодою в рамках Програми шляхом пред'явлення своєї Карти на касовому терміналі. В іншому випадку Оператор не несе відповідальність за не нарахування Бонусів.
  4. 5.4.   Для накопичення більшої кількості Бонусів Учасник може брати участь у загальних Спеціальних Акціях Програми лояльності та локальних Спеціальних Акціях Оператора. Умови за поточними Спеціальними Акціями та розміри винагород (Бонусів) публікуються на Сайті Програми або іншим доступним для Учасників способом на вибір Оператора.
  5. 5.5.   У випадку якщо Бонуси за будь-якими причинами не будуть зараховані на Бонусний рахунок Учасника протягом 7 календарних днів, Учасник має право звернутися до представника Оператора у Місці проведення, обов'язково пред'явивши при цьому копію касового чека, бонуси за яким не були зараховані. Звернення може бути розглянуте та Бонуси можуть бути нараховані на Бонусний рахунок тільки за умови пред'явлення касового чека або його копії.
  6. 5.6.   Бонуси та права, надані Учаснику, Учасником не можуть бути продані, передані, відступлені третій особі або використані, крім як відповідно до цих Правил Програми. Карта є персональною та є власністю Оператора та/або Партнера.
6.  ПОРЯДОК НАДАННЯ ПРИВІЛЕЇВ
  1. 6.1.   Учасник має право накопичувати Бонуси на Бонусному рахунку, протягом усього періоду дії Програми та відповідно до Правил Програми.
  2. 6.2.   Право на одержання Привілеїв за накопичення Бонусів наступає тільки після занесення Персональних даних Учасника в Систему.
  3. 6.3.   Бонуси за зроблені Учасником покупки в магазинах Оператора зараховуються на Бонусний рахунок Учасника в момент здійснення покупки за умови наявності зв'язку із Системою. У випадку відсутності зв'язку в момент покупки, Бонуси зарахуються в момент відновлення зв'язку із Системою.
  4. 6.4.   Учасник має право скористатися правом на одержання Привілею у вигляді зменшення вартості товарів (знижка) за накопичення Бонусів через 14 (п'ятнадцять) календарних днів після зарахування Бонусів на Бонусний рахунок.
  5. 6.5.   Для одержання Привілею у вигляді зменшення вартості товару (знижки) за накопичення Бонусів Учасник повинен сповістити про це представника Оператора на касі та пред'явити Карту. У момент одержання даного виду Привілею з Бонусного рахунку списується кількість бонусів пропорційна розміру знижки з розрахунку 1 (один) бонус=1 (одна) копійка.
  6. 6.6.   Привілей у вигляді зменшення вартості товару (знижка) не може зменшити вартість товару нижче рівня 0,01грн.
  7. 6.7.   При відсутності зв'язку із Системою в момент здійснення покупки, представник Оператора має право відмовити Учаснику в отриманні Привілею. Операція стане можлива відразу після відновлення зв'язку із Системою.
  8. 6.8.   Учасник має право самостійно вибрати Привілей за накопичення Бонусів.
  9. 6.9.   Учасник має право одержати в якості Привілею знижку на будь-який товар, що є в наявності в Місцях проведення Оператора, за винятком алкогольної та тютюнової продукції.
  10. 6.10.  Накопичені Бонуси можуть бути використані (списані) тільки у випадках та у порядку, передбаченому даними Правилами, та не можуть бути отримані у грошовому еквіваленті.
7.  КОРЕКТУВАННЯ ЗАПИСУ ПРО КІЛЬКІСТЬ БОНУСІВ НА РАХУНКУ
  1. 7.1.   При поверненні товару, придбаного Учасником у рамках Програми, Оператор має право списати з його Бонусного рахунку ту кількість Бонусів, яка була зарахована на Бонусний рахунок при придбанні Учасником зазначеного товару.
  2. 7.2.   При поверненні Учасником товару, обраного в якості Привілею за накопичення Бонусів, списані при цьому Бонуси повертаються Оператором на Бонусний рахунок Учасника.
  3. 7.3.   При поверненні Учасником товару, частково оплаченого готівковими коштами, а частково за рахунок надання Привілею у вигляді зменшення вартості товару (знижки) за накопичення Бонусів, частина суми покупки Учаснику повертається готівковими коштами, а інша частина у вигляді Бонусів повертається на Бонусний рахунок.
  4. 7.4.   Період активності Бонусів на Бонусному рахунку – 2 роки з моменту активації Карти. Невикористані Бонуси протягом даного періоду анулюються та відновленню не підлягають.
  5. 7.5.   Якщо давність будь-якої Бонусної операції за Картою перевищила 365 (триста шістдесят п'ять) календарних днів, то Карта блокується. Через 90 (дев'яносто) календарних днів після блокування Карта деактивується, при цьому Бонусний рахунок, прив'язаний до Карти, обнуляється та закривається.
  6. 7.6.   Протягом 90 (дев'яноста) календарних днів з моменту блокування Карти Учасник має право звернутися для розблокування Карти та Бонусного рахунку, передавши представнику Оператора на касі відповідну заяву, бланк якої Учасник може одержати в магазині Оператора або скачати заяву на Сайті посилання, після чого Карта та Бонусний рахунок активуються. Розблокування Карти можливе тільки 1 (один) раз.
  7. 7.7.   Інформацію про стан Бонусного рахунку можна перевірити в Особистому кабінеті Учасника, подзвонивши з номером Контакт-центру, а також на товарному чеку при здійсненні покупок у магазинах Оператора Програми.
  8. 7.8.   Крім списання Бонусів при наданні Привілею Оператор також списує з Бонусного рахунку Учасника Бонуси у випадку:
    • нарахування Бонусів у результаті помилки, пов'язаної із транзакцією, яка була скасована або сума за якою була повернута;
    • відмови Учасника від участі в Програмі згідно п. 8.7.;
    • припинення Програми згідно п. 9.1.
8.  ВІДНОВЛЕННЯ ЗАГУБЛЕНОЇ АБО УШКОДЖЕНОЇ КАРТИ
  1. 8.1.   У випадку втрати/ушкодження Карти Учасник повинен негайно повідомити про це Оператора, подзвонивши в Контакт-центр. Після ідентифікації Учасника Оператор протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин повинен заблокувати Карту.
  2. 8.2.   Якщо Учасник уклав угоду з Партнером та одержав Партнерську Карту, то у випадку втрати/ушкодження такої Карти Учасник повинен також негайно повідомити про це Партнера, подзвонивши за телефонами, зазначеними у відповідній угоді з Партнером.
  3. 8.3.  Всі операції за заблокованою Картою стають недоступні. Розблокування карти не проводиться.
  4. 8.4.   Оператор зобов'язаний зафіксувати в Системі факт блокування Карти та описати Учаснику перелік подальших дій для одержання нової Карти у будь-якому зручному для учасника Місці проведення Програми.
  5. 8.5.  Перше одержання нової Карти замість втраченої – безкоштовно для Учасника, кожне наступне одержання нової Карти – на загальних умовах вступу в Програму (здійснення покупки на суму від 75 гривень або пред'явлення пенсійного посвідчення для пенсіонерів).
  6. 8.6.   При одержанні Учасником нової Карти, Бонусний рахунок старої Карти зберігається та переноситься на нову Карту.
  7. 8.7.   Учасник має право припинити свою участь у Програмі у будь-який час, написавши письмову заяву в Місці проведення Програми, помістивши його в бокс для зворотного зв'язку або іншим способом, установленим Оператором. У цьому випадку участь у Програмі припиняється, Бонусний рахунок та Карта блокуються, а Бонуси анулюються. Бланк заяви Учасник може одержати у магазині Оператора або скачати заяву на Сайті.
9.  ПРИПИНЕННЯ ПРОГРАМИ
  1. 9.1.   Оператор залишає за собою право призупинити або припинити Програму в будь-який час, повідомивши Учасника за 20 (двадцять) календарних днів до її завершення. Оператор зобов'язаний розмістити повідомлення про припинення Програми на Сайті Програми або сповістити Учасника яким-небудь іншим способом, установленим Оператором.
  2. 9.2.   Оператор не несе відповідальність за неотримання або нерозуміння Учасником інформації про скасування Програми, якщо повідомлення було розміщене згідно п. 9.1.
  3. 9.3.   У випадку скасування Програми Учасник має право на одержання Привілею до дати скасування Програми.
  4. 9.4.   Бонуси, що залишилися на Бонусному рахунку Учасника після дати скасування Програми, анулюються.
10. ІНШІ УМОВИ
  1. 10.1. Відповідно до постійного вдосконалення Програми Оператор залишає за собою право в однобічному порядку вносити зміни в ці Правила Програми та список Партнерів у будь-який час. Інформація про зазначені зміни буде розміщуватися на Сайті Програми.
  2. 10.2.  Оператор залишає за собою право виключити із Програми будь-якого Партнера з розміщенням повідомлення на Сайті Програми.
  3. 10.3.  Оператор не несе відповідальність за збої в роботі Сайту Програми та припинення його роботи із причини неправомірних дій третіх осіб (несанкціонований/неправомірний доступ і т. ін.).
  4. 10.4.  Оператор має право на проведення в рамках Програми Спеціальних Акцій для Учасників.
  5. 10.5.  Учасники, що беруть участь у Спеціальних Акціях Програми, повинні ознайомитися із правилами даних Акцій та дотримуватись їх.
  6. 10.6.  Оператор сповіщає Учасників про проведення в рамках Програми Спеціальних Акцій для Учасників та їх умови шляхом розміщення інформації на Сайті Програми або іншим доступним для Учасників способом на вибір Оператора.
  7. 10.7.  У випадку якщо період виконання зобов'язань Оператора включає святкові або вихідні дні тривалістю більше трьох календарних днів підряд, строки виконання Оператором своїх зобов'язань відсуваються на кількість таких вихідних/святкових днів.
  8. 10.8. Повідомлення вважається зробленим від імені Оператора Учаснику, якщо воно відправлене на поштовий або електронну адресу Учасника, а також, якщо воно зроблене за телефоном або через SMS на номери, зазначені в Анкеті, або розміщене на Сайті Програми.
  9. 10.9. Оператор має право припинити участь у Програмі будь-якого Учасника без повідомлення у випадках, якщо:
    • Учасник не дотримується цих Правил Програми;
    • наступають умови, описані в п. 7.4.
    • Учасник надав в Анкеті всі без винятку недостовірні контактні Персональні дані, які не можуть бути оброблені Оператором.
    У випадку припинення участі за зазначеними вище підставами Бонуси даного Учасника анулюються, а його Персональні дані видаляються із Системи.
  10. 10.10. У випадках зміни або знищення Персональних даних, передбачених у п.п. 4.5, 8.7, 10.11 цих Правил, Оператор повідомляє Учасника про виконані дії шляхом надсилання на його поштову адресу письмового Повідомлення про припинення його участі у Програмі.
  11. 10.11. Карта Програми дійсна протягом терміну дії Програми або до будь-якої іншої дати припинення дії Карт Програми згідно з цими Правилами Програми.
  12. 10.12. З усіх питань, пов'язаним з участю Учасників у Програмі, слід звертатися до Контакт-центру. Відповіді на запитання Учасників будуть дані у день звернення. У випадку, коли відповідь на запитання вимагає проведення Оператором додаткової перевірки, такий строк може бути збільшено до 30 (тридцяти) календарних днів.
11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
  1. 11.1.  Відповідальність Оператора відносно надаваних у рамках Програми товарів та послуг та відповідні гарантійні зобов'язання обмежені вимогами законодавства України з урахуванням особливостей, передбачених даними Правилами.
  2. 11.2.  урахуванням положень п. 11.1. відповідальність Оператора перед Учасником за порушення цих Правил Програми, обмежується:
    • У випадку будь-якої претензії, пов'язаної з нарахуванням або не нарахуванням Бонусів, – нарахуванням належної кількості Бонусів на Бонусний Рахунок Учасника, якщо до заяви підкріплений касовий чек;
    • У випадку будь-якої претензії, пов'язаної з наданим Товаром, обраним у якості Привілею – заміною наданого Товару на інший, аналогічний.
  3. 11.3.  Оператор не несе відповідальність за схоронність Бонусів, у випадку втрати Карти Учасником або її крадіжки третіми особами.


Новости
Гуманитарный штаб при фонде Рината Ахметова совместно с ФК «Шахтер» запускают проект «ПОМОЖЕМ детям»
16.10.2014
Гуманитарный штаб «Поможем» при фонде Рината Ахметова совместно с ФК «Шахтер» запускают проект «ПОМОЖЕМ детям».
В Мариуполе начала работать «Мобильная женская консультация» фонда Рината Ахметова
15.10.2014
Пройти обследование смогут женщины из числа вынужденных переселенцев, а также женщины из семей в сложных жизненных обстоятельствах
За 2 месяца работы «горячей линии» Гуманитарного штаба при фонде Ахметова операторы приняли 38 тысяч звонков
10.10.2014
11 августа 2014 года в Гуманитарном штабе «Поможем» при фонде Рината Ахметова заработала «горячая линия» 0800 509 001
Больше всего детей в этом году усыновили из Донецкой области
30.09.2014
166 детей-сирот и детей, лишенных родительской опеки, за 8 месяцев 2014 года усыновили из интернатных учреждений Донецкой области.
Контроль якості
Фрешмаркет

FreshCard
Карта магазинів
Фотогалерея
FreshCard