Задать вопрос

Якщо Ви ознайомилися із Правилами Програми, але у Вас залишилися які-небудь питання, Ви зможете знайти відповіді на них у темах даного розділу. Або ж Ви можете запитати нас особисто, якщо в списку наведених нижче питань та відповідей Ви не знайшли тему, що цікавить Вас. Питання можна задати будь-яким зручним для Вас способом – через форму Зворотного зв'язку нижче або ж подзвонивши за номером телефону Контакт-центру 0-800-509-777 (всі дзвінки за зазначеним номером зі стаціонарних телефонів у межах території України безкоштовні). Ми з радістю відповімо Вам!
Програма FreshCard
Це Програма для постійних покупців мережі супермаркетів «Брусничка». Ви маєте можливість одержувати бонуси за покупку товарів у «Брусничці», які можна використовувати для нових покупок або ж обміняти на ексклюзивні Товари з Каталогу*. Більшу кількість бонусів можна накопичити, беручи участь у спеціальних акціях або накопичуючи бонуси всією родиною на один Сімейний бонусний рахунок.
*Докладні умови – у Правилах учасника програми FreshCard.
- Ви накопичуєте бонуси, просто виконуючи свої щоденні покупки в мережі магазинів «Брусничка».
- Ви регулярно одержуєте додаткові бонуси, беручи участь в акціях від «Бруснички»;
- Ви маєте можливість збирати бонуси всією родиною на один Сімейний рахунок, оформивши карту на кожного члена родини.
- Ви можете одержати знижку на частину суми покупки або на всю суму за рахунок списання накопичених бонусів, при цьому знижка не може зменшити суму покупки нижче рівня 0,01 грн.
- Ви маєте можливість обміняти бонуси на ексклюзивні Товари з Каталогу Програми.
- Ми оперативно інформуємо Вас про нові персональні акції та Спецпропозиції./li>
- Вам необхідно зробити покупку в магазині «Брусничка» на суму більше 75 гривень**. Після цього касир видасть Вам Реєстраційний пакет, у якому перебуває Ваша карта, анкета та листівка з коротким переліком правил Програми, а також Повідомлення про внесення Ваших персональних даних у базу.
- Вам необхідно заповнити та підписати анкету та Повідомлення – можна заповнити їх у магазині або зробити це дома та принести наступного разу. Відривну частину анкети необхідно відкріпити та зберегти, тому що в ній зазначена важлива інформація – номер карти та пароль для входу у Ваш Особистий кабінет на сайті.
- Заповнені та підписані анкету та Повідомлення необхідно передати касиру. Через деякий час Ваші анкетні дані будуть внесені в базу, після цього Ви можете використовувати накопичені на своїй карті бонуси. Без заповнення та здачі анкети Ви зможете накопичувати бонуси, однак скористатися ними стане можливим тільки після занесення Ваших анкетних даних у базу.
** Якщо інший спосіб не передбачений додатковими діючими акціями.
Правила проведення Програми:
- видаються Вам разом з картою в магазині;
- завжди доступні на сайті в розділі Правила Програми;.
- завжди доступні в мережі супермаркетів «Брусничка».
Доступ в Особистий кабінет відкривається після активації карти, а саме коли Ваша анкета надійде у Центральний офіс та буде внесена в Електронну Базу даних. Дана процедура може зайняти від 7 до 30 днів. Незалежно від цього Ваші бонуси накопичуються на Ваш рахунок при здійсненні кожної покупки з FreshCard у ТМ «Брусничка».
Картка FreshCard
У випадку втрати або ушкодження карти необхідно терміново сповістити про це, подзвонивши за номером телефону Контакт-центру 0-800-509-777 (усі дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах території України безкоштовні), де Вам допоможуть заблокувати загублену карту та розкажуть, яким чином можна одержати нову. Перша заміна втраченої карти на нову здійснюється безкоштовно. У випадку повторної втрати карти одержати нову буде можливо після здійснення Вами покупки на суму не менше 75 гривень*. Пенсіонерам нові карти замість загубленої видаються безкоштовно при пред'явленні пенсійного посвідчення.
*Якщо інший спосіб не передбачений додатковими діючими акціями.
Всі накопичені Вами на старій карті бонуси перенесуться на нову карту протягом 7 днів. Новою картою можна буде користуватися вже наступного дня після її одержання.
Бонуси. Ваш бонусний рахунок у програмі FreshCard
За кожну повну гривню покупки Ви одержуєте 1 бонус на Ваш бонусний рахунок. Також Ви одержуєте додатково встановлену суму бонусів за участь в акціях та покупку товарів за Спецпропозиціями. Бонуси нараховуються за покупку будь-яких товарів у магазинах «Брусничка» за винятком тютюнових виробів.
Для нарахування на Ваш рахунок бонусів за здійснення покупки Ви обов'язково повинні пред'явити касиру свою карту під час сканування товарів.
- Бонуси нараховуються на кінцеву суму покупки після урахування економії за рахунок списаних бонусів.
Наприклад, якщо Ви зробили покупку у «Брусничці» на суму 65 гривень та погасили 10 гривень цієї суми за рахунок списання накопичених бонусів, на Ваш бонусний рахунок нараховується 55 бонусів, виходячи із суми в 55 гривень, оплаченої грішми. - Додаткові бонуси за певні акційні позиції нараховуються на вартість позиції до урахування всіх экономій, у тому числі й за бонуси, але за винятком суми, погашеної бонусами.
Наприклад, при покупці продукції власних торгівельних марок, таких як ТМ «Просто» та ТМ «Бруснична колекція» на суму 50 гривень та більше, нараховується 2,5 бонусу за кожну гривню покупки**, тобто при покупці продукції ВТМ на суму 50 гривень на рахунок Ви одержуєте 125 бонусів. Припустимо, Ви придбали товари ТМ «Просто» на суму 50 гривень та погасили 10 гривень цієї суми за рахунок бонусів. У такому випадку на Ваш бонусний рахунок нараховується 115 бонусів: без урахування оплаченої за бонуси суми в 10 гривень, але з урахуванням того, що первісна сума покупки становить 50 гривень.
** Згідно із Правилами учасника Програми, Оператор Програми має право вносити будь-які зміни в будь-який час без попереднього повідомлення та виключно на свій розсуд у перелік товарів та послуг, у відношенні яких нараховуються бонуси.
Для того щоб прискорити процес накопичення бонусів на рахунку, рекомендуємо Вам брати участь у діючих акціях та Спецпропозиціях. З переліком діючих акцій та Спецпропозицій Ви можете ознайомитися у Вашому Особистому кабінеті, перейшовши в Розділ меню «Мої пропозиції», у магазинах «Брусничка» або за номером телефону Контакт-центру 0-800-509-777 (всі дзвінки за зазначеним номером зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні).
Також при можливості рекомендуємо Вам завести картки на всіх членів родини, що є покупцями магазину «Брусничка», та об'єднати їх бонусні рахунки в один Сімейний бонусний рахунок. Докладну інформацію про створення Сімейного бонусного рахунку дивіться тут..
- Ви можете придбати за рахунок списання накопичених бонусів будь-які товари в мережі «Брусничка» за винятком алкогольної продукції та тютюнових виробів.
- Скористатися накопиченими бонусами Ви можете тільки після реєстрації у Програмі шляхом заповнення анкети та здачі її касиру в магазині.
- При покупці товару за бонуси 1 бонус на рахунку рівний 1 копійці.
- Для Вашої зручності не існує мінімальної суми бонусів, яку Вам потрібно обов'язково мати на рахунку, щоб одержати можливість розрахуватися ними за покупку (або ж частину покупки).
Нараховані за покупку бонуси можна використовувати не раніше ніж через 15 днів після здійснення покупки. Раніше накопичені бонуси використанню підлягають.
Тут може бути декілька причин.
- Відсутня технічна можливість для цього: порушений інтернет-зв'язок каси та центральної системи Програми лояльності. У цьому випадку операція стане можлива після відновлення зв'язку із системою.
- Можливо, Ваша карта не активована. Для того щоб використовувати накопичені бонуси, карта повинна бути активована. Для активації карти Ваші дані повинні бути внесені в систему. Для цього Ви повинні заповнити анкету, підписати її та здати касиру. Якщо Ви заповнили та здали анкету в магазині, але даних про Вас у системі ще ні, необхідно подзвонити у Контакт-центр за номером 0-800-509-777 (всі дзвінки за зазначеним номером зі стаціонарних телефонів у межах території України безкоштовні) для уточнення дати надходження даних у систему.
Баланс бонусів Вашої FreshCard відображається на Вашому чеку після кожної покупки. Бонуси активні протягом 2 років з дати їх нарахування. Баланс та термін дії бонусів можна переглянути в Особистому кабінеті у Вкладці меню «Мій бонусний рахунок», а також подзвонивши за номером телефону Контакт-центру 0-800-509-777 (всі дзвінки за зазначеним номером зі стаціонарних телефонів у межах території України безкоштовні).
Зверніться, будь ласка, у такому випадку в магазин «Брусничка», у якому була зроблена покупка. Для підтвердження факту зарахування бонусів Ви повинні зберегти та на вимогу пред'явити в магазині касовий чек, бонуси за який не були зараховані, або його копію.
При поверненні товару, придбаного за готівкові кошти, бонуси, нараховані за його покупку, будуть списані з Вашого бонусного рахунку.
При поверненні товару, придбаного за рахунок оплати бонусами, ці витрачені бонуси знову повернуться на Ваш бонусний рахунок.
При поверненні товару, оплаченого частково готівкою, частково бонусами, Вам повернуть готівкою частину суми покупки, а інша частина у вигляді бонусів повернеться на бонусний рахунок.
Акції та Спецпропозиції
Ознайомитися зі списком усіх доступних Вам акцій та Спецпропозицій можна в Особистому кабінеті в Розділі меню «Мої пропозиції» або подзвонивши в Контакт-центр Програми за номером телефону 0-800-509-777 (всі дзвінки за зазначеним номером зі стаціонарних телефонів у межах території України безкоштовні).
Персональні акції створюються безпосередньо для кожного постійного покупця «Бруснички»: це акції, які відповідають Вашим особистим інтересам та купівельним звичкам. Щоб Вам було зручніше, ми регулярно будемо інформувати Вас про всі персональні пропозиції, що діють у мережі.
«Первое спасибо» |
Дополнительные бонусы за покупку продукции ТМ «ПРОСТО» и ТМ «Брусничная коллекция" |
Дополнительные бонусы во фреш-кафе |
«Персональный бонус в День рождения» |